R
Raderad medlem 94602
Men åh gubben då vad skulle du ut nu för då Undra om han försöker hitta "hem" till det gamla boendet, eller är det väldigt långt borta?
1,7 mil. Bara skog
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men åh gubben då vad skulle du ut nu för då Undra om han försöker hitta "hem" till det gamla boendet, eller är det väldigt långt borta?
Björn Ranelid är ju självgodhet personifierad så ja..https://www.expressen.se/kvp/kronik...-tala-och-skriva-svenska-om-du-bor-i-sverige/
Kan man vara mer självgod och dryg? Dessutom, som en gammal chef noterade i marginalen när jag drog ett ärende för honom, voff, voff.
Å nej håller tumme. Ingen mer drama för dig @Voff
Inte helt omöjligt kanske då han är van utekatt. Lilla kissen1,7 mil. Bara skog
Inte helt omöjligt kanske då han är van utekatt. Lilla kissen
Synd att du inte kan be din exmake att kolla om katten har kommit tillbaka till det gamla hemmet eller kolla runt i skogen runt omkring. Eller?Ja, skogen är han mer bekväm i än här inne i bostadsområdet bland gräsklippare, lekande barn, bilar och annat. Även om vi bor i ett lugnt villaområde med stora lummiga trädgårdar så är det mycket liv och rörelse pga sommarlov och semester.
Synd att du inte kan be din exmake att kolla om katten har kommit tillbaka till det gamla hemmet eller kolla runt i skogen runt omkring. Eller?
https://www.expressen.se/kvp/kronik...-tala-och-skriva-svenska-om-du-bor-i-sverige/
Kan man vara mer självgod och dryg? Dessutom, som en gammal chef noterade i marginalen när jag drog ett ärende för honom, voff, voff.
Ungdomar som tillbringat nio eller tolv år i svensk skola skall kunna tala och skriva svenska och lära sig grammatiken i språket. Det är ett omistligt krav. Det är en tragedi för eleverna och Sverige att så många lämnar grundskolan utan ett godkänt betyg i det svenska språket.
Alltså den här dagen...
Min hund fick en pipleksak av kollegan (ett försök att fjäska in sig hos henne) Verkligen jättebra...
Pip, pip, piiiiiiiip, pip, pip, piiiiiiip, piiiiiiip, pip, pip, pip *paus för kast med leksak* pip, pip, pip
Kollegan står INTE högt i kurs hos mig nu
Eftersom den här moderatorn fick en smärre hjärtinfarkt när hon gick in i tråden och råkade se bilden så har hon nu lagt den bakom en spoiler! Fyyyy vilken läskig sak, jag hade fått panik bara av att veta att jag hade lite av dens nät på mig!
Kan moderator lägga in en varning på bilden? Jag vet inte hur man gör