Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tog nästan en timme!
vilken lycka!Mina ritningar gick rätt snabbt. Nu är de iväg så jag kan hämta ut dem utskrivna i rätt format
Inomhus?!Så galet trött. Bråk med dottern som tycker att jag "hatar" hennes vänner. Nej. Jag hatar att de röker i mitt hem, men jag hatar dem inte. Olika saker.
Så nu finns det 3 lösningar:
1.Dottern flyttar till pappa där man röker hemma.
2.Dottern flyttar till eget boende.
3.Dottern tvingar vännerna att inte röka i vårt hem.
Så galet trött. Bråk med dottern som tycker att jag "hatar" hennes vänner. Nej. Jag hatar att de röker i mitt hem, men jag hatar dem inte. Olika saker.
Så nu finns det 3 lösningar:
1.Dottern flyttar till pappa där man röker hemma.
2.Dottern flyttar till eget boende.
3.Dottern tvingar vännerna att inte röka i vårt hem.
Hennes rum är högst uppe och det finns en terass där de förhoppningsvis sitter. Men jag går ju inte upp och kollar. Men de har askkoppar ute så de lär ju användas. Men sen röker de vattenpipa också. Enligt tysk lag får ungdomar under 18 år inte köpa cigaretter.Inomhus?!
Och de får enligt lagen köpa det de röker när de röker vattenpipa? Mycket märkligt tycker jag. Båda är ju minst lika illa, om nu inte vattenpipa till och med är värre...Hennes rum är högst uppe och det finns en terass där de förhoppningsvis sitter. Men jag går ju inte upp och kollar. Men de har askkoppar ute så de lär ju användas. Men sen röker de vattenpipa också. Enligt tysk lag får ungdomar under 18 år inte köpa cigaretter.
Förhoppningsvis? Alltså, hostar ens mamma av röken så får man väl säga åt sina kompisar att mamma klagar över röken om hon vill skylla på någon annan och inte verka ocool.Hennes rum är högst uppe och det finns en terass där de förhoppningsvis sitter. Men jag går ju inte upp och kollar. Men de har askkoppar ute så de lär ju användas. Men sen röker de vattenpipa också. Enligt tysk lag får ungdomar under 18 år inte köpa cigaretter.
Vattenpipa (tror jag) är som en hög stolpe med ett hål i, längst ner har den väl någon typ av fat eller något där man lägger det som ska rökas (tobak?). Sedan tänder man den på något sätt, och så har den typ ett munstycke där man andas in röken från.Vattenpipa har jag ingen aning om känner mig gammelmodig men "på min tid" (10 år sen alltså ) så var det hederliga gamla ciggar Men så bodde jag inte hemma hela tiden vid den tiden, det var nog skönt under senare tonåren.
Vattenpipa fanns även på ”din tid”. Var jättevanligt att vi rökte vattenpipa i samband med fest eller högtid. Numer är alla för vuxna med barn och hela den karusellen så allas vattenpipor står väl nånstans och samlar damm iställetFörhoppningsvis? Alltså, hostar ens mamma av röken så får man väl säga åt sina kompisar att mamma klagar över röken om hon vill skylla på någon annan och inte verka ocool.
Vattenpipa har jag ingen aning om känner mig gammelmodig men "på min tid" (10 år sen alltså ) så var det hederliga gamla ciggar Men så bodde jag inte hemma hela tiden vid den tiden, det var nog skönt under senare tonåren.
Vattenpipa (tror jag) är som en hög stolpe med ett hål i, längst ner har den väl någon typ av fat eller något där man lägger det som ska rökas (tobak?). Sedan tänder man den på något sätt, och så har den typ ett munstycke där man andas in röken från.
Edit: Kanske ska tillägga att jag har inte testat att röka vattenpipa, utan detta är bara vad jag kommer ihåg från huvudet från en föreläsning i skolan
Jättefina!Faderskapet fyller jämnt i morgon, så jag har först bakat ohemult stora bröd, skivat eländena i jämtjocka sjok och sen monterat smörgåstårtor
Nån konditor kommer jag aldrig att bli men smaker kan jag, så de är helt outstanding goda