Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vad i helvete??? När jag drar målartejpen släpper färg?! Vad har jag gjort för fel...?! :arghh:

31158

Men vad i helvete??? När jag drar målartejpen släpper färg?! Vad har jag gjort för fel...?! :arghh:

Hur länge har tejpen suttit? Brukar inte bli så bäst om färgen torkat. Då följer den gärna med när man drar av tejpen, enligt min erfarenhet. Bäst blir det alltså om färgen fortfarande är fuktig.

Nu har jag redan suttit har och hackat nastan for lange, men jag ar redan sur.
I dag blir det mycket att sta i. Jag har ju borjat min CDL (comerciellt buss/lastbils korkort) som bussbolaget betalar. Praktiskt tyckte jag. Manniskan som "holl i" mig fick sparken i Fredags, men pa Lordag kom brevet fran DOT (Department of Transportation) som sa att mitt "permit" att ovningskora blir indraget den 20de (nagonting) for att min lakarundersokning inte kommit in.
Det efter att jag var tvungen att ta om min "drug test". Hon har alltsa tappat bort det ocksa och kranglat med en del annat ocksa. Jag ar verkligen sur ... hade jag inte redan klarat de forsta skrivningarna (all teori ... over 200 fragor ... och bara hade 2 fel) hade jag nog lagt av nu. Men jag kan ju inte kasta bort jobbet att lara sig teorin.
Sa i dag gar jag till chefen. Tur hon ar super trevlig, det blir hennes job att fixa det har nu. Jag far "sjukhus blodtryck" sa jag vill ogarna ta om hela lakar undersokningen da jag VET att blodtrycket som normalt ar mycket bra kommer att vara for hogt om jag ska ta om det.

En person jag måste ha och göra med ibland i jobbet och från första stund kännt att jag verkligen ogillar(sällsynt för mig och speciellt utan att personen gjort mig ngt) dök upp på FB och gjorde reklam för SD.
Magkänslan stämmer alltså. 🤮

Hur länge har tejpen suttit? Brukar inte bli så bäst om färgen torkat. Då följer den gärna med när man drar av tejpen, enligt min erfarenhet. Bäst blir det alltså om färgen fortfarande är fuktig.

Den har nog suttit för länge, blev inte så på de ställen som var sist målade. Gick gå på med liten pensel (skjut mig) och nu ser det ok ut

Höll på att springa ut med sopor och en tjej passerar i trapphuset. Jag är alltså impregnerad i svett och målarfärg, har på mig trosor och t-shirt samt tofflor från ÖoB.
Tjejen bara ”hej det är jag som flyttat in på fyran, ordföranden berättade att det var en svincool mode-tjej som bodde här, kul att äntligen få ett ansikte på dig”.

Jag ba eh hej :rofl:

Höll på att springa ut med sopor och en tjej passerar i trapphuset. Jag är alltså impregnerad i svett och målarfärg, har på mig trosor och t-shirt samt tofflor från ÖoB.
Tjejen bara ”hej det är jag som flyttat in på fyran, ordföranden berättade att det var en svincool mode-tjej som bodde här, kul att äntligen få ett ansikte på dig”.

Shit vad jag är trendig då som glider runt i sambons t-shirt, trosor och flipfloppar. Inte riktigt samma wetlook dock.. 😂

Jag hämtade filt och försökte sitta på altanden och jobba. Mysigt! Tills vinden avtog och en humla gick till attack.. Whaaat liksom? De brukar ju bara brumma runt som några fyllos och krocka med random saker.
Men den här attackerade verkligen. Försökte slå bort den i ca 10 min med vilt fäktande. Vet inte om det var min bodylotion den gillade eller ngt.. Nu har jag och vovvi flytt in på kontoret istället.
Min kärlek till humlor är ngt stukad nu..

Alltså, en sådan outfit låter så otroligt "inte du" att jag verkligen vill se bild på det där :D

Blev injagad i huset av alla jävla knott 😫!! De små asen gör så man inte kan vara ute alls i trädgården längre, trots en rejäl knottdödarmaskin som har ihjäl miljarder knott varje dag 💩💩. Attackerar både mig och hundarna gör de!

Haft en dålig dag igår. Ännu sämre idag...
Med ångest och depression. Sjukanmälde mig i morse till jobbet iaf.
Morsan ringde till min Vc, fick tid där hos någon läkare (inte min husläkare) på tisdag i nästa vecka...
Och min IBS-mage är värre, men den brukar bli det när jag mår dåligt psykiskt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 274
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Wonna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Äldre hund ändrat beteende
  • Akvarietråden V