Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad i helvete??? När jag drar målartejpen släpper färg?! Vad har jag gjort för fel...?!
Visa bifogad fil 31158
Men vad i helvete??? När jag drar målartejpen släpper färg?! Vad har jag gjort för fel...?!
Hur länge har tejpen suttit? Brukar inte bli så bäst om färgen torkat. Då följer den gärna med när man drar av tejpen, enligt min erfarenhet. Bäst blir det alltså om färgen fortfarande är fuktig.
Höll på att springa ut med sopor och en tjej passerar i trapphuset. Jag är alltså impregnerad i svett och målarfärg, har på mig trosor och t-shirt samt tofflor från ÖoB.
Tjejen bara ”hej det är jag som flyttat in på fyran, ordföranden berättade att det var en svincool mode-tjej som bodde här, kul att äntligen få ett ansikte på dig”.
Jag ba eh hej
Alltså, en sådan outfit låter så otroligt "inte du" att jag verkligen vill se bild på det därHöll på att springa ut med sopor och en tjej passerar i trapphuset. Jag är alltså impregnerad i svett och målarfärg, har på mig trosor och t-shirt samt tofflor från ÖoB.
Tjejen bara ”hej det är jag som flyttat in på fyran, ordföranden berättade att det var en svincool mode-tjej som bodde här, kul att äntligen få ett ansikte på dig”.
Jag ba eh hej
Alltså, en sådan outfit låter så otroligt "inte du" att jag verkligen vill se bild på det där
Hahaha! Äschdå! Hoppas att nya grannen är paparazzifotograf och kan ordna en bild om du ska måla mer vid senare tillfälleDet kan du ju fetglömma
Har snabbduschat nu och ska svira om för plåtning till bloggen... i lite annan outfit
Det kan du ju fetglömma
Har snabbduschat nu och ska svira om för plåtning till bloggen... i lite annan outfit