Undrar om man kan lagga bort vinterkladerna snart? Vi har nu gatt fran 30*C tillbaka ner till 10*C och nu vander det uppat igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som hÀr idag..Undrar om man kan lagga bort vinterkladerna snart? Vi har nu gatt fran 30*C tillbaka ner till 10*C och nu vander det uppat igen.
Visa bifogad fil 31113
Som hÀr idag..
Det var de 10 graderna jag tÀnkte pÄSkillnaden ar att vi har de har temperaturerna fram till mitten pa September nu ... har vi tur blir det ett eller tva regn innan borjan pa July, men mest troligt har sommar torkan nu tagit vid och att det inte regnar pa 3 manader.
Det var de 10 graderna jag tÀnkte pÄ
De sticksNu Àr jag hemma med mina bin. SÄ sjukt spÀnnande. Jag har aldrig haft bin förr sÄ nu Àr jag lite nervös för om jag kan ta hand om dem.
Ja. Jag Àr lite nervös nÀr jag tar av mig drÀkten ifall jag har nÄgot efterhÀngset bi pÄ mig.De sticks
Skulle jag ocksÄ vara!Ja. Jag Àr lite nervös nÀr jag tar av mig drÀkten ifall jag har nÄgot efterhÀngset bi pÄ mig.
Du pÄminner mig om en speciell sÀdesÀrla i sommarstugan De senaste Ären (jag kommer inte ihÄg om den var pÄ plats förra Äret) sÄ har det funnits speciell sÀdesÀrla som Àlskat att spegla sig i sidospegeln pÄ vÄr bil! Han (ja jag kallar den för han, kÀndes lite automatiskt sÄ ) Àr lite rolig dÄ han försöker vara stilla i luften eller stÀlla sig nÄgonstans pÄ bilen sÄ att han kan spegla sig.Normalt sett Àlskar jag mina sÀdesÀrlor.
I Är Àr det mera tudelat. Det har uppenbarat sig att det inte Àr endast det vanliga boet strax nedanför skorstenen utan att det bor minst ett par till hÀr. Holken pÄ logvÀggen Àr bebodd.
De Àr överallt! Klagar pÄ mig nÀr jag jobbar i trÀdgÄrden. Sitter pÄ altantaket och tjattrar till varann. Jag har bett dem dÀmpa sig lite men de tar verkligen noll hÀnsyn
SÄg detta nu, fast jag tyckte att den jag sÄg inte attackerade utan verkade verkligen beundra sig sjÀlv i spegelnMin sÀdesÀrlafamilj sköter sig Àn sÄ lÀnge Förra Äret var det en Àrla som attackerade sin spegelbild i bilrutorna konstant varpÄ bilen sÄg ut dÀrefter
Hittills har bilen fÄtt vara ifred i Är
à Äh! Skulle det gÄ att göra ett kranium av en katt? Det dÀr ser sÄ hÀftigt utVisa bifogad fil 31112
SÄ hÀr blev den