R
Raderad medlem 68338
Hur kunde jag glomma Povel rammel? Tack, bade tvalen och Maste Vagen till Curacao gynga sa ar nu adderade till min playlist. Tillsammans med lite Bjorn Skifs.
Klassiker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kunde jag glomma Povel rammel? Tack, bade tvalen och Maste Vagen till Curacao gynga sa ar nu adderade till min playlist. Tillsammans med lite Bjorn Skifs.
Ingen Charlie Norman?
Min erfarenhet säger mig att man ofta kan kräma på lite. Lägger man sig lite högre än det man egentligen tänker sig så finns det prutmån nedåt utan att man blir besviken. Lägger man sig precis på det man vill ha och AG sen prutar på det så kan det bli tråkigt. Såklart ska man inte sätta fantasisummor för då är risken att man blir bortvald helt och hållet från tjänsten, men ofta går det bra att sätta den (rimliga) summan man vill ha, och sen plussa på ett par lappar som prutmån.Åh, jag är sämst på att ange löneanspråk. Mitt vikariat ska förnyas och jag blev tillfrågad om löneanspråk. Först tänkte jag skriva "Jag kan ta samma som innan, för jag är så tacksam över att jag får jobba här!". För det är oändligt mycket bättre än min tidigare arbetsplats, både i fråga om lön och arbetsvillkor.
Stålsatte mig dock och lade till 1000 kr på min lön skrev "Är XXXXX för högt?". Nu har jag ont i magen.
Min erfarenhet säger mig att man ofta kan kräma på lite. Lägger man sig lite högre än det man egentligen tänker sig så finns det prutmån nedåt utan att man blir besviken. Lägger man sig precis på det man vill ha och AG sen prutar på det så kan det bli tråkigt. Såklart ska man inte sätta fantasisummor för då är risken att man blir bortvald helt och hållet från tjänsten, men ofta går det bra att sätta den (rimliga) summan man vill ha, och sen plussa på ett par lappar som prutmån.
Chokladcheesecaken står i kylskåpet för att stelna.... Bestämde mig för att skippa kärleksmumsglasyren och servera cheesecaken med färska jordgubbar och en klick vispgrädde i stället... Tror att det blir mycket bra.... !Visa bifogad fil 31101
Känns som om det hade varit en riktigt bra deal.... !!När ska jag komma? Jag kan ta med surdegsbaguetter
Här har helgen regnat bort i stället.Jag är verkligen inte skapt för värme! Borde göra massor, men har ungefär noll energi att ens tänka för att det är för varmt!