Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ÄLSKAR Enkel resa till Korfu.

Ingen ångest, inga mord, ingen onska.

Bara tilltrasslade osannolika liv skildade med humor och viss elegans. Precis vad en deppad tant behöver.

Kolla även Krigets Tid på Netflix! Snygga människor, bra kostym, lovestories och lite drama! Och spanska är ett hett språk!

Loppisdukarna... :)
20190608_140741.webp

Grubblar. Jag ligger perfekt. 7.4. Nu har jag just köpt sushi och kommer avnjuta det med pommac och lite jordgubbar. Frågan är hur mycket ska jag ta för att parera? Ja, jag försöker vara lite nyttigare :angel:

Yohoo! Min klippa @tanten
Alltså - sushi är en luring. Kan vara ok eller skjuta bs i taket :meh:

Pommac avnjuts dl-vis om det är den vanliga. jordgubbar är ofarliga.

Ta 150% av vanliga dosen? Kolla libren när du ätit klart och en kvart efter?

Efter att ha spenderat gårdagen hos min exentriska granne känns min lilla lägga som världens tristaste och fulaste plats. Kom på att jag skulle måla egen gournay-ish och låta den liksom börja ur tak-stuckaturen och ”växa ner” över väggen.
Typ såhär:

31056

Vad tror ni? :)

Törstig
Inte så konstigt, jag rinner bort av svett.
Varmt som satan både inne och ute.
Tur nog har jag mat kvar sen igår så kan värma om en stund.

Mest slappat idag. Läst, kollat på TV och sovit på soffan.
Hatar värme och sol :yuck:
Nu har jag utfodrat katterna och mig. Tog rostbiff och potatis-sallad:d. Katterna fick Whiskas:laugh:
Firrarna ska få lite mygglarver nu

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 266
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Wonna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar