Ringer dom inte och berättar vad de kommer och kosta ?Måste köpa nya däck Verkstadens offert var på 10tkr inkl hjulinställning. Får försöka hitta något billigare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ringer dom inte och berättar vad de kommer och kosta ?Måste köpa nya däck Verkstadens offert var på 10tkr inkl hjulinställning. Får försöka hitta något billigare.
Ta inte allt för billiga däck , dels blir många av dom snor hala vid blött underlag, dels för att dom slits snabbare . Och ska du beställa över nätet så trippel kolla storleken på som gamla däcken ( allt för många gör ett stort misstag beställer fel storlek på däcken)Golf. Det blir dock billigare däck och hjulinställning från något annat ställe.
Hoppsan... jag glömde kolla mitt travandelsspel igår men kollade nu och hade tydligen vunnit nästan 3000kr!
Inte illa för ett spel som kostade 77 kr
Jag har fått en offert de har inte gjort någotRinger dom inte och berättar vad de kommer och kosta ?
Det blir nog ett mellanpris däck. Har inte möjlighet att betala 1500 per däckTa inte allt för billiga däck , dels blir många av dom snor hala vid blött underlag, dels för att dom slits snabbare . Och ska du beställa över nätet så trippel kolla storleken på som gamla däcken ( allt för många gör ett stort misstag beställer fel storlek på däcken)
Det är klart att du kan "återanvända" en klänning - det är väl inte engångsklänningar ?? Jag tvivlar på att folk i allmänhet kommer ihåg att du har haft denna klänning förut.....Återanvända klänning?
Jag och sambo är inbjuda till ett bröllop. Vi vill egentligen inte gå för hela grejen känns så fel (orkar inte dra hela bakgrunden) men vi är i en situation där vi "måste" tacka ja
Jag är ingen klänning-människa och tänker att jag har ju bara 2 klänningar. En mörkblå och en svart. Båda har använts förut i denna bekantskapskrets... är det helt fel att inte orka bry sig/vilja lägga ut pengar på nåt nytt? (Den blå tänker jag mig till detta event)
kör en scarf eller schal till så blir det lite annorlunda om du vill piffa om det helaÅteranvända klänning?
Jag och sambo är inbjuda till ett bröllop. Vi vill egentligen inte gå för hela grejen känns så fel (orkar inte dra hela bakgrunden) men vi är i en situation där vi "måste" tacka ja
Jag är ingen klänning-människa och tänker att jag har ju bara 2 klänningar. En mörkblå och en svart. Båda har använts förut i denna bekantskapskrets... är det helt fel att inte orka bry sig/vilja lägga ut pengar på nåt nytt? (Den blå tänker jag mig till detta event)
De är bättre än de billigasteDet blir nog ett mellanpris däck. Har inte möjlighet att betala 1500 per däck
Aj, ja då är vi snälla som ringer när de springer iväg ännu mer pengar för att laga en bilJag har fått en offert de har inte gjort något