Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Golf. Det blir dock billigare däck och hjulinställning från något annat ställe.
Ta inte allt för billiga däck , dels blir många av dom snor hala vid blött underlag, dels för att dom slits snabbare . Och ska du beställa över nätet så trippel kolla storleken på som gamla däcken ( allt för många gör ett stort misstag beställer fel storlek på däcken)

k-9medicin.webp

Ta inte allt för billiga däck , dels blir många av dom snor hala vid blött underlag, dels för att dom slits snabbare . Och ska du beställa över nätet så trippel kolla storleken på som gamla däcken ( allt för många gör ett stort misstag beställer fel storlek på däcken)
Det blir nog ett mellanpris däck. Har inte möjlighet att betala 1500 per däck

Återanvända klänning?

Jag och sambo är inbjuda till ett bröllop. Vi vill egentligen inte gå för hela grejen känns så fel (orkar inte dra hela bakgrunden) men vi är i en situation där vi "måste" tacka ja :cool:

Jag är ingen klänning-människa och tänker att jag har ju bara 2 klänningar. En mörkblå och en svart. Båda har använts förut i denna bekantskapskrets... är det helt fel att inte orka bry sig/vilja lägga ut pengar på nåt nytt? (Den blå tänker jag mig till detta event)

Återanvända klänning?

Jag och sambo är inbjuda till ett bröllop. Vi vill egentligen inte gå för hela grejen känns så fel (orkar inte dra hela bakgrunden) men vi är i en situation där vi "måste" tacka ja :cool:

Jag är ingen klänning-människa och tänker att jag har ju bara 2 klänningar. En mörkblå och en svart. Båda har använts förut i denna bekantskapskrets... är det helt fel att inte orka bry sig/vilja lägga ut pengar på nåt nytt? (Den blå tänker jag mig till detta event)
Det är klart att du kan "återanvända" en klänning - det är väl inte engångsklänningar :confused: ?? Jag tvivlar på att folk i allmänhet kommer ihåg att du har haft denna klänning förut.....

Återanvända klänning?

kör en scarf eller schal till så blir det lite annorlunda om du vill piffa om det hela

kör ikapp bokföringen. Blir så glad på mig själv när jag hittar gamla kvitton jag missat ta med. Nu är det struntsummor så det är inte hela världen, men ändåååååå...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 266
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Wonna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar