Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stoooooooort kryss i taket - jag har städat bilen inuti..... :D :banana:

Vilket betyder att jag nu förtjänar rosévin, en skön soffa, och en bra bok från bibblan :) .

Jag fick också hem en klänning som jag hade beställt från Ellos och som passade SÅ bra, både storleksmässigt, stilmässigt och färgmässigt.... :) Nu återstår att se vad som händer när jag får hem klänningarna från HM..... :nailbiting:

Jaha. Ändrade planer... skulle med en kompis till stan då hon var tvungen att göra ett ärende. Vi sågs väl strax innan 13.00 och hade bestämt att vara i stan till 15.10, då jag har optiker då, så jag slapp åka hem emellan. Typ kl 14 säger hon att en annan person smsat henne o vill att kommer, så då stack hon. Eftersom jag inte hade något att göra så åkte jag hem, så nu ska jag vara hemma i 15min, sedan åka tillbaka till stan för att gå till optikern.

Slutat för idag. Har massor med kalorier kvar att äta för och mer kommer det bli pga hundpromenader och promenad från tågstationen. Funderar på att unna mig något. Men vad?

Sambon kom hem med en kyldyna till vovvi som jag såg att en av vår ÅF säljer. Den var tydligen väldigt skön! Nu slipper hon spolas flera ggr dag när vi har så varmt. Och nu får hon ny mat i rätt strl som matte slipper mortla också. 😂
4F871EA8-E10A-4036-89F2-9722F6700A31.webp

Sambon kom hem med en kyldyna till vovvi som jag såg att en av vår ÅF säljer. Den var tydligen väldigt skön! Nu slipper hon spolas flera ggr dag när vi har så varmt. Och nu får hon ny mat i rätt strl som matte slipper mortla också. 😂Visa bifogad fil 30999
Maken beställde en kyldyna åt vår hund från amazon. Jag trodde knappt att han skulle fatta vad den var till för, men de senaste dagarna har han legat MYCKET på den så uppenbarligen är den väldigt behaglig.... :) Funderar på att skaffa en till bilen också (alltså inte som bilen ska ligga på utan som hunden ska ligga på när han åker bil.... ;) ). Och en till katten.

Nu ar det morgon igen och jag maste borja rora pa mig om nagra minuter. En kopp kaffe ar urdrucken ... men jag tar nog en skvatt till.

I gar akte jag till Apple store och kopte en ny telefon, med forsakring aven for oss slarviga som tappar den och sa. :angel: Den ar till och med forsakrad om hunden ater upp den. :D (Jag skulle kunna ta min hemforsakring for sadant, men da premien sjunker sa langa jag inte anvander den ar det mer fordelaktigt att inte utnytja den)

Jag har tappat en "fot" under min trackpad sa det ar lite svart att klicka (gar bara pa den sida dar foten finns kvar) och jag borjar lessna pa det men glomde kolla vad en ny kostar nar jag var pa Apple store. Jag kollade nu vad en ny kostar :nailbiting: och det var inte roligt. Sedan fick jag ett geni ryck och kollade ... och jo visst, det saljs "gummi fotter" till trackpads :cool: sa nu kommer det med Amazon om tva dagar. :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 265
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Wonna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits