Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man ska aldrig DELA bil med nån.Jag är kär
Har köpt mig en bil. En bil som alltid kommer att vara ren inuti. Inga godispapper, kaffemuggar, vattendunkar, hundprylar och hundhår och där det alltid kommer finnas soppa i tanken när jag startar den på morgonen.
Jag kommer verkligen inte att sakna att dela bil med en man!
Visa bifogad fil 31180
Ähum. Berätta i förbigående att det är extremt LYHÖRT mellan era lägenheter... Alternativt anlägg moteld.Ok, är verkligen ingen surtant, och inte speciellt ljudkänslig (bor liksom vid en tågräls) men nyinflyttade grannen inleder första kvällen med att DUNDRA på nån slags dancehall-musik så att basen får hela lägeheten att vibrera. Kaoz. Om detta är en random måndag kan en ju bara hoppas att hon aldrig kommer att ha fest
Jag avvaktar pga vill ej klaga första dagen... men alltså. Aldrig hört ngt liknande...och då är jag alltså inte känslig på ngt sätt.
Ähum. Berätta i förbigående att det är extremt LYHÖRT mellan era lägenheter... Alternativt anlägg moteld.
Know the feeling. Min granne i stan ägnade en sommar åt att "testa slutsteget". Det gick inte att jobba hemma för det var omöjligt att prata i telefon
Bilen behöver nog en framvagnsinställning.Imorgon ska jag in till "min" däckfirma och köpa däck. De har superrea en vecka varje sommar. Långt under halva priset i flera fall.
Ena framhjulet är blankslitet på insidan. Bara ena framhjulet och vara på insidan. Skumt. Antagligen nåt som behöver fixas. Men nya framdäck behöver jag i vilket fall. Samt ett par vinterdäck också.
Man ska aldrig DELA bil med nån.
När vi skulle åka nånstans så tog vi min bil eftersom exets oftast var full av godispapper, skräp, kläder och verktyg.....
När man rotar runt i sambon skrivbord efter häftklammrar och hittar en massa gamla kort, pass med kort etc. Varför ser man så ofta ut som massmördare på såna kort?
Jag har ju också haft såna bilder.
Det är obligatoriskt!När man rotar runt i sambon skrivbord efter häftklammrar och hittar en massa gamla kort, pass med kort etc. Varför ser man så ofta ut som massmördare på såna kort?
Jag har ju också haft såna bilder.