Äntligen hemma och ska däcka lite i soffan...Efter att sambon ska röja undan sin skit som han lagt överallt den korta tid jag varit borta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har för mig att de brukar rekommendera 2 h innan avgång. Så du är ute i god tid.ni som reser mycket från arlanda, om incheckningen stänger 6 och flighten går 7, det är väl ok om jag är där 4:30-5:00?
Har för mig att de brukar rekommendera 2 h innan avgång. Så du är ute i god tid.
För du skulle väl till Spanien inte till typ USA eller liknande där det nog kan ta lite extra tid.
Jag har aldrig haft problem med att säkerhetskontrollen tagit speciellt lång tid på internationella delen, men man brukar väll rekommendera 2 timmar där?
ja det ska jag,
super bra.Ok. Men en dryg timme före räcker ändå!
super bra.
Nä gillar att stå vid karusellen. Och kamerorna tar för stor plats för kläder.Till nästa gång: res alltid med handbagage
Nä gillar att stå vid karusellen. Och kamerorna tar för stor plats för kläder.
Jag tror jag mest är skadad sedan jag var väldigt nära på att missa mitt flyg hem från Frankfurt pga att säkerhetskön tog två timmar. Nu går det kanske inte riktigt att jämföra de två flygplatserna när det gäller tryck och köer, men ändå ^^Nä. Bara om du ska till typ Israel, där är två st
Upptäckte efter sedvanlig kvällsdusch att jag hade ett smärre vattenfall från kökstaket så jag får visst börja veckan med att ringa till försäkringsbolaget
Nej fy vad jobbigt!Upptäckte efter sedvanlig kvällsdusch att jag hade ett smärre vattenfall från kökstaket så jag får visst börja veckan med att ringa till försäkringsbolaget
Ledig idag. Har inte gjort ett skit. Nu tar jag ett glas vin och en cigg på verandan!
Har fått nys om att ett av mina favorithus här på ön kanske är till salu.... inte för att jag och sambon planerar husköp direkt men investeraren i mig har vaknat (efter några år sedan jag sålde min sista investering i Swede-town)!! Nu vill jag lära mig om den Australienska marknaden