Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hyr bil och åk runt.Ändrat!
låter spännande!Ledig idag. Har inte gjort ett skit. Nu tar jag ett glas vin och en cigg på verandan!
Har fått nys om att ett av mina favorithus här på ön kanske är till salu.... inte för att jag och sambon planerar husköp direkt men investeraren i mig har vaknat (efter några år sedan jag sålde min sista investering i Swede-town)!! Nu vill jag lära mig om den Australienska marknaden
NätfönsterUsch vad varmt det är! Känner hur jag sakta men säkert smälter bort...
Har en fläkt men ljudet gör att jag inte kan sova. Kan inte ha fönstret öppet för katten.
Så jag får svettas. Vaaaarmt
Nätfönster
Att folk orkar...Har lyckats lägga jobbet åt sidan mentalt och ägnat morgonen åt att göra en upphöjd rabatt längs med baksidan på carporten av en massa byasten vi plockat upp när vi eliminerade en gammal uteplats bakom stallet. Grannarna på andra sidan vägen hatar våra trädgårdsprojekt, de anser att vi förstör deras utsikt över de "vackra åkrarna" som ligger bakom vår tomt genom att plantera växter och göra rabatter. Vi har besvarat deras gnäll genom att plantera ett stort träd mitt i deras "utsikt"... Just nu sitter jag och väntar på att stenlimmet ska härda så jag kan börja ösa i jord.