Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har sköljt ur ytterfilret rejält. Skitigast var slangarna. Så nu är det nedpackat i en Ikea-kasse för hämtning.
Blev helt slut efter jobbet, avliva min favorit-firre och städa filtret, så nu har jag inte gjort så mkt mer.
Får ta städa de resterande karen i morgon, efter jobbet... Har jobbhelg...:crazy:
Längtar till tisdag, då har jag iaf ledigt

Stuckaturen är färdigmålad, jag har överlevt, har ej spillt ut färg på golvet och har gått ut på gatan och firar ovanstående i detta nu

29849

Skål! 🥂

väntar på att päronen kommer hem ifrån landet. De har varit där ute över dagen. Önskar att jag kunde ha åkt med :(
Ska ge mina firrar lite godis nu = Räkmix och frysta mygglarver

Fick lite annan medicin som jag provat förr utan resultat. Men de ville testa. Ok sa jag, testa på. Vad gör jag under tiden? Avvakta och se blev svaret.
950 spänn gick medicinerna på.. Kul. Redan det gjorde under för humöret.
Så nu ska jag äta 4 olika mediciner för att funka hyfsat normalt.

Firar med lite alkoholfritt bubbelvin.

Hoppas du mår bättre snart :heart:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama