Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med små fiskar - sten. Större - sax/knivJag ber om ursäkt om det här är en känslig fråga, men hur avlivar man en fisk? Jag har inte haft fiskar själv men de som släkt/bekanta/skolan hade har bara fått självdö då låter ju avlivning klart bättre om det finns bra sätt för det.
Åh, en sån där vill min Aysu ha!Sitter i min nya papasan
Visa bifogad fil 29845
Och försöker övertala katten att det går visst att lägga sig i mitt knä även om jag sitter i den här grunkan Dömt att misslyckas tror jag
Förståeligt Men du får nog övertala henne att dela med sig, den är "lite" väl dyr som hund-/kattsängÅh, en sån där vill min Aysu ha!
Åh vad tråkigt. Jag har en t-shirt (och tillhörande shorts) med en teckning med honom påGrumpy cat har gått bort.
För er som inte vet - sök på grumpy cat på Facebook.
Trevligt väder ni verkar ha . Här har det regnat och blåst hela dagen. Sisådär 10 grader "varmt"....Stuckaturen är färdigmålad, jag har överlevt, har ej spillt ut färg på golvet och har gått ut på gatan och firar ovanstående i detta nu
Visa bifogad fil 29849
Skål!
fan FAN FAN.
Chefen meddelade nyss att jag inte har något jobb 1 juli. En anställd kommer tillbaka och han har inget jobb åt henne. Min tjänst ryker.
Fick lite annan medicin som jag provat förr utan resultat. Men de ville testa. Ok sa jag, testa på. Vad gör jag under tiden? Avvakta och se blev svaret.
950 spänn gick medicinerna på.. Kul. Redan det gjorde under för humöret.
Så nu ska jag äta 4 olika mediciner för att funka hyfsat normalt.
Firar med lite alkoholfritt bubbelvin.