Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Saknar verkligen min spinnrock, det är hands down det mest meditativa jag nånsin gjort.Har kardat mer alpackaull så nu blir det till att spinna igen. Den där sjalen kommer bli mitt livsverk.
Usch vad jag är sänkt ikväll. Inget känns ok. Chefens brutala besked surrar i huvudet.
Har ett antal frådetecken men också ett antal möjligheter att att snoka reda på.
Jag är för gammal för sånt här. Kunde jag bara inte fått jobba vidare de här sista åren i arbetslivet utan att slita hund för att ens ha ett jobb.
Nä. Nu kryper jag in under nåt gammalt och dricker vin.
Så fräck , den hade ju mina grabbar älskat på jobbet ju . Hur gör djur hade samtalet varitLämnat bilen på service. Övervägde om jag skulle ta av nyckelringen men det fick vara (den har rörliga delar med )
Visa bifogad fil 29837
Temporärt uppehållstillstånd beviljat idag!! Efter 22 månaders väntan!!!
Vad betyder temporärt uppehållstillstånd? Tänkte att det var samma som permanent uppehållstillstånd, men det är det nog inteTack för alla likes, eller vad man säger
Jag har nog fortfarande inte fattat det!
Å andra sidan ändrar inte detta mitt vardagsliv nämnvärt mer än att nu kan jag resa in och ut ur landet (vilket jag inte har planer på ändå), samt jag ansöka om $1000 från staten efter översvämningskatastrofen vi hade i Februari (för uteblivet jobb/vatten eller mögel i huset/mental stress) om jag vill. Samt så tror jag att jag ska be om löneförhöjning
Om 4-6 månader blir det permanent uppehållstillstånd och det ändrar lite mer. Då kan sambo och jag faktiskt ta tag i saker och ting eller drömmar vi har som kanske inkluderar banklån osv.. (guu vad tråkigt det lät då haha )
Man kan färga den. Jag färgar inte utan för naturfärger. Misstänker att man endast färgar vita eller beiga fällar och jag har mest svart och brunt. Jag har funderat på att så vejde för att färga med men inte kommit så långt.Kan man färga ullen eller är det naturfäger enbart? Och går det att äta djuren eller är de enbart ullproducerande? Ursäkta en brutal fråga men jag åker förbi ett större område med massor av alpackor och undrar vad man har dem till. Supersöta djur!
Du måste visa bild!
Själv är det min tur nästa gång
Sjukt jobbigt att tänka på
Usch vad jag är sänkt ikväll. Inget känns ok. Chefens brutala besked surrar i huvudet.
Har ett antal frådetecken men också ett antal möjligheter att att snoka reda på.
Jag är för gammal för sånt här. Kunde jag bara inte fått jobba vidare de här sista åren i arbetslivet utan att slita hund för att ens ha ett jobb.
Nä. Nu kryper jag in under nåt gammalt och dricker vin.
Tack för alla likes, eller vad man säger
Jag har nog fortfarande inte fattat det!
Å andra sidan ändrar inte detta mitt vardagsliv nämnvärt mer än att nu kan jag resa in och ut ur landet (vilket jag inte har planer på ändå), samt jag ansöka om $1000 från staten efter översvämningskatastrofen vi hade i Februari (för uteblivet jobb/vatten eller mögel i huset/mental stress) om jag vill. Samt så tror jag att jag ska be om löneförhöjning
Om 4-6 månader blir det permanent uppehållstillstånd och det ändrar lite mer. Då kan sambo och jag faktiskt ta tag i saker och ting eller drömmar vi har som kanske inkluderar banklån osv.. (guu vad tråkigt det lät då haha )
Vad betyder temporärt uppehållstillstånd? Tänkte att det var samma som permanent uppehållstillstånd, men det är det nog inte
Alltså, går det temporära ut efter en viss tid? Och i så fall hur lång tid? Och vad är skillnaden mellan det du har nu och det du fick godkänt på nyss? (Oj, vad konstiga frågor jag ställde nu.. svara bara om du vill/känner för det )
Grattis!Grattis till mig (imorgon)....
Visa bifogad fil 29851
Grattis till mig (imorgon)....
Visa bifogad fil 29851
Tusen tack !Stort grattis!
Tusen tack !Grattis!