R
Raderad medlem 68338
Har gått hem från haket på gatan och fick sällskap av lite löst folk. Nu lyssnar vi på bossanova som svänger stenhårt och dricker manhattans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv är det min tur nästa gångSambon och jag konstaterade att nästa generation som går bort är våra föräldrar. Ingen av oss har någon kvar i den äldre generationen, sambons farfar var den sista nu. Känns rätt sjukt att tänka på faktiskt, plötsligt inser man att vi inte är ungdomar längre även om vi ändå är rätt unga fortfarande.
Trevligt väder ni verkar ha . Här har det regnat och blåst hela dagen. Sisådär 10 grader "varmt"....
Skål!Har gått hem från haket på gatan och fick sällskap av lite löst folk. Nu lyssnar vi på bossanova som svänger stenhårt och dricker manhattans.
Välkommen att bli full hos mig.Har druckit alldeles för lite men måste köra chefen till flyget aptidigt imorgon (vilket inte är en sekund för tidigt, hade varit trevligare om han åkt idag).
Överväger att bli skitfull imorgon
Edit: Dvs det har inte varit ett trevligt besök om något missade det...
Välkommen att bli full hos mig.
hmmm... nu börjar snickaren smsa.... joråsåatteeeee ?
Snickaren är THE ONE! Sanna mina ord! Eller ja, hade blivit en bra bukeföljetong iaf
Kom just på att han kan ju senare "råka" höja ljudet på teven till alldeles för högt (tänk på 50-100 skalan) nåja... får ta det om det kommerJag sitter på pappa-vakt känns det som Han är lite virrig och pratade förut om en dörr som inte finns som han ville gå ut genom. Och efter att jag var ute med hunden så kom han på att det var ytterdörren (som vi talade tydligt om innan ) och så kändes han rastlös och ville inte sätta sig ned direkt utan sa att han hade andra saker att göra.
Lyckades övertala honom till att ta det lugnt istället och sa åt hunden att hoppa upp i soffan där han satte sig så hunden kunde vara äldre-vakt istället för mig
om blickar kunde tala ... så skulle hennes blick ha sagt "men va, du sa ju åt mig att hoppa upp här!" som om jag förrått henne
Avdelningen ytterst dåliga raggningsrepliker...Alltså är ju oklart att han bara "hur går det med stuckaturen?" kl 21 på fredag kväll liksom
Kan man färga ullen eller är det naturfäger enbart? Och går det att äta djuren eller är de enbart ullproducerande? Ursäkta en brutal fråga men jag åker förbi ett större område med massor av alpackor och undrar vad man har dem till. Supersöta djur!Har kardat mer alpackaull så nu blir det till att spinna igen. Den där sjalen kommer bli mitt livsverk.
Har kardat mer alpackaull så nu blir det till att spinna igen. Den där sjalen kommer bli mitt livsverk.
Kan man färga ullen eller är det naturfäger enbart? Och går det att äta djuren eller är de enbart ullproducerande? Ursäkta en brutal fråga men jag åker förbi ett större område med massor av alpackor och undrar vad man har dem till. Supersöta djur!