Sitter på hotellfrukosten och har fått besked om att en ponny jag sålt fått tas bort akut pga kolik som inte gav med sig Svårt att sitta och vara social nu...
Så sorgligt, jag beklagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter på hotellfrukosten och har fått besked om att en ponny jag sålt fått tas bort akut pga kolik som inte gav med sig Svårt att sitta och vara social nu...
Åh hoppas att det inte blir alltför illa vi tänker på dig!Sitter på sjukhuset. Mår skit och var tvungen att åka in. Får väl se vad som händer nu
Men bläh! Din chef är inte klok som väljer någon annan före dig! Så det så!fan FAN FAN.
Chefen meddelade nyss att jag inte har något jobb 1 juli. En anställd kommer tillbaka och han har inget jobb åt henne. Min tjänst ryker.
Sitter på sjukhuset. Mår skit och var tvungen att åka in. Får väl se vad som händer nu
Jag ber om ursäkt om det här är en känslig fråga, men hur avlivar man en fisk? Jag har inte haft fiskar själv men de som släkt/bekanta/skolan hade har bara fått självdö då låter ju avlivning klart bättre om det finns bra sätt för det.Blev ändrade planer.
Fick avliva min äldsta kamphane när jag kom hem. Han hade cancer tumörer. Har varit pigg och glad ända tills nu.
Han blev drygt 2 årVisa bifogad fil 29843
Sitter i min nya papasan
Visa bifogad fil 29845
Och försöker övertala katten att det går visst att lägga sig i mitt knä även om jag sitter i den här grunkan Dömt att misslyckas tror jag
Känns konstigt ja. Nu känns det som att jag bara går och väntar på att pappa ska gå bort Men han är 90 år så det är inte så himla orimligt även om han är relativt pigg, men skallen följer inte alltid med nu.Sambon och jag konstaterade att nästa generation som går bort är våra föräldrar. Ingen av oss har någon kvar i den äldre generationen, sambons farfar var den sista nu. Känns rätt sjukt att tänka på faktiskt, plötsligt inser man att vi inte är ungdomar längre även om vi ändå är rätt unga fortfarande.