Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KlackjärnDen ser ju rätt märklig ut men liknar en hästsko. Det tror jag dock inte att det är.
Min gamla spets sket vitt när han ätit för mycket ben, (vi slaktade hemma)Jag läste någon sida efter att om räven gör vita lämningar är det för att de ätit mycket skelettdelar. Känns rimligt att ett Lo kan göra med vad?
Ah, då var det inte så spännande trots allt.Klackjärn
Jagf har sett ett gäng sådana men i mindre storlek.
Det har bott en storfotad man i ditt hus
Jag ser inte riktigt skillnaden i spänning mellan skodon för häst och för människa? Same same?Ah, då var det inte så spännande trots allt.
Jo, det är totalt 3 män som har ägt huset sedan det byggdes.
Kanske det. Men hästfötter är trevligare än mansfötter.Jag ser inte riktigt skillnaden i spänning mellan skodon för häst och för människa? Same same?
Jag antar att du har namnen på männen och då vet du att det är en av dem. Personligen hade jag sett det som en liten hälsning från förr.
Skitviktigt ()Jag kan försöka komma ihåg och kolla upp Lo-spillningarna åt dig till ikväll. Så du slipper sömnlösa nätter pga den här mkt viktiga frågan. Jag förstår fullt!
Då med tanke på hur vitt loets skit ser ut så måste deras diet bestå av nästan bara benMin gamla spets sket vitt när han ätit för mycket ben, (vi slaktade hemma)
Tänk så olika man kan vara. Jag skulle hellre baka fler bottnar än dekorera på slutet, har otroligt svårt för sånt pill och tappar tålamodet inom minuten. Dålig är jag också så det blir inte ens snyggtLite tråkigt steg 1 av födelsedagstårta avklarat: Tårtbottnarna är bakade. Imorgon köper jag ingredienser till fyllningarna, som blir jordgubbskompott och vit chokladmousse. Tårtan ska sedan spacklas med grädde, täckas med marsipan, samt dekoreras med sockerpasta, guldfärg och diverse "pynt"..... Det roliga kommer på slutet, med andra ord !
Kriget mot musjäveln är inlett! Råttfällor inhandlat och hela skafferiet om 2*2 meter urplockat och allt sanerat med klorin.
Varför har vi så mkt mat och kryddor?
Vem gör inte det?Vår (nu döda) musjäkel gillade tydligen rödvin och vit choklad