Jag har aldrig något att se fram emot när jag kommer hem. Allt är kaos och jag är ensam.Trist att du känner så. Det finns jättemycket att göra i och utanför mitt hus också, men jag ser alltid fram emot att komma hem ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig något att se fram emot när jag kommer hem. Allt är kaos och jag är ensam.Trist att du känner så. Det finns jättemycket att göra i och utanför mitt hus också, men jag ser alltid fram emot att komma hem ändå.
Jag pyntade ihop ett långt mail och skickade iväg det innan jag hann ångra mig Önska mig lycka till!Jag försöker komma på saker att utveckla och lägga till på mina arbetsuppgifter som jag kan skicka till chefen men jag har skitsvårt att komma på något konkret! Alla talar i såna fina ord och jag sitter där och undrar "Vad innebär detta i praktiken?? "
Åh det vore praktiskt! Jag nickar bara till när jag försöker mig på detJag försöker lära min kropp att sova sittande med öppna ögon så jag kan ta en powernap Det skulle verkligen behövas efter lunch och innan det är dags att färdigställa en presentation!
Åh det vore praktiskt! Jag nickar bara till när jag försöker mig på det
Öppna ögon förresten, hur gör man det?Det där med att nicka till alltså, händer mig med. Heeela tiden. Men skam den som ger sig
Sambon har åkt på kvällsjobb och jag vill leva i synd tillsammans med Jamie Fraser och en godispåse
Hade jag haft serien på VHS så hade banden varit utslitna, om man säger så Nu lyssnar jag på ljudboken parallell med att se serien. Brukar inte läsa böcker förrän filmerna/serierna är slut, men kan inte hålla mig längreVi har sett serien nu. Har bara två avsnitt kvar på Netflix.
Tom sambon skulle nog kunna tänka sig leva i synd med Jamie.
Spännande! Undrar vad det är?Jag gjorde ett intressant fynd i en av mina rabatter. Är det fr.o.m. nu jag kommer att ha konstant tur och lycka i mitt liv?
Visa bifogad fil 29791
Den ser ju rätt märklig ut men liknar en hästsko. Det tror jag dock inte att det är.Spännande! Undrar vad det är?