Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hugg av det problem solved
Ät,jag hade en sådan natt/morgon igår,riktigt skit.Det låter ju jättehärligt @Magiana riktigt somrigt
Kl
Vad gör jag just nu? Ingenting. Jo har nyligen borstat tänder mm och färdig för natten men av någon skum anledning känns det som att jag eventuellt kommer ha en sådandär natt när man ligger vaken och vrider och vänder pga något dumt som hungrig eller något mer otydligt
Så frågan är ska jag äta något litet ja då måste jag igen gå igenom proceduren med tänderna, det tar ju runt tio min, dvs en evighet. Fattar inte de som borstar på två minuter och sen är de färdiga.
Den här känslan ska du lita på. Den försöker säga något.Nu är jag på väg hem men har stannat och pausat - igen. (Och det är bara 40 minuter hem egentligen, men jag drar på det.)
Jag tycker du ska kontakta din läkare och förklara läget. Vänta inte så du blir sämre.Jaha jobb igen då. Samma gamla vanliga. Ingen förändring här inte.
Är på god väg att sjukskriva mig. Jag mår inte bra.. Vet inte om det är för att medicinerna justerats för nån vecka sen, om det är jobbet eller att det är jobbigt hemma. Förmodligen allt. Läkaren ringer mig om en vecka, frågan är om jag kan vänta en vecka..
Jag tycker du ska kontakta din läkare och förklara läget. Vänta inte så du blir sämre.
Den säger mig att jag inte trivs hemma. Där är det alltid för mycket att göra. Mitt hem är ett arbetsläger (även om/när jag inte gör något).Den här känslan ska du lita på. Den försöker säga något.
Trist att du känner så. Det finns jättemycket att göra i och utanför mitt hus också, men jag ser alltid fram emot att komma hem ändå.Den säger mig att jag inte trivs hemma. Där är det alltid för mycket att göra. Mitt hem är ett arbetsläger (även om/när jag inte gör något).