Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt som tusan att fått en riktig förkylning :yuck: nu när semmestern just börjat .Fick ont i halsen en timme före jag skulle gå hem på fredagen.. Man får alldrig vara riktigt glad !

Försöker montera ihop min bordvifte - det går sådär, om en säger så :mad:
Sedan har jag lite ångest över att det är min sista semesterdag imorgon :arghh:

Har just öppnat min nya dator och inser att det är något fel på skärmen, det är som att krsitallerna (eller vad fan det nu är i själva displayen) är vinklade åt fel håll - när jag nästan lägger skärmen platt så blir det vettig kontrast. Och jag har gått in i varenda inställning - men det blir helt jävla bakvänt. Inklusive att fn-tangenten liksom inte funkar alls. Jag behöver inte ens trycka in den för att få fn-funktion på översta tangentraden - hur jag får vanlig funktion på de knapparna har jag inte en susning om.

Borde sova, men somnade på soffan förut så det dröjer nog en stund till innan jag lyckas sova så nu myser jag med kattungarna :heart

Försöker montera ihop min bordvifte - det går sådär, om en säger så :mad:
Sedan har jag lite ångest över att det är min sista semesterdag imorgon :arghh:

Finns det någon rund plupp med hävstångsskåra till den? Annars är det säkert den som fattas :devil:

---
Här laddas det för Buke-invasion (som D-Day fast fredligare och med mer mat och alkoholhaltig dryck :D).

Just nu så tänkte jag resa mig ur sängen för att ta mig till jobbet, men jag hade gärna sovit en stund till :arghh:

Mannen är dock ledig från jobbet idag vilket innebär att jag inte har några kids att fixa inför fritids och slipper köra dit dom och hämta dom efter jobbet :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 977
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 253
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka