Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i soffan och latar mig medan sambon tittar på valvaka. Är sjukt trött i huvudet och orkar inte med mycket mer än att slösurfa på mobilen.

Har fastnat for nagra minuter i soffan igen medan jag vantar pa att degen till hart brod ska jasa klart. Kanske en kopp kaffe till baket? Jag ar sa sugen pa nagot, jag vet bara inte vad. Kanske lika bra att fortsatta bara ut grejor till husvagnen medan jag vantar pa degen.

Lider. Måste vara jordens topp tio klantigaste personer. Inte nog med att jag ramlade ner i ett jävla hål i Paris och slog mig blå så har jag nu hällt kokande vatten på armen. Fyfan. Skjut mig nu

Funderar över i-landsproblem - jag måste gå upp men det är så sjukt skönt att ligga under täcket och lyssna på regnet utanför ....

Äter lunch. Fast det är frukostspecialen på caféet. Grinig mage idag, jag tappade frukostmackan på väg ut till bilen så dagen startade med en näve piller och två muggar kolsvart te.

Har betalat räkningar. Nu sitter jag och chillar, lyssnar på musik och borde ta tag i att packa upp efter Paris-resan.
Min fotograf ringde just och tyckte att vi skulle plåta till bloggen och käka sushi så det blir väl dagens sk. arbete :p

Väntar på rörmokaren som ska byta ut en pryl i pannrummet. Har varit på en längre promenad på morgonen, ca 14300 steg.
Kört igång en tvättmaskin.

Lider. Måste vara jordens topp tio klantigaste personer. Inte nog med att jag ramlade ner i ett jävla hål i Paris och slog mig blå så har jag nu hällt kokande vatten på armen. Fyfan. Skjut mig nu
Kan jag trösta dig med att du inte är ensam?

Min avkommas självskadebeteende slår alla rekord. I veckan snubblade hon på en liten slana på köpcentret, föll handlöst ner på en annan slana. Bröt ena benet i armen - nära handleden - och omdesignade knäet. Tidigare har hon snubblat på de vita strecken mitt på Drottninggatan, huggit in en högaffel i smalbenet så den satt fast i själva benet. Och ett antal saker till jag inte ens orkar eller vill minnas.
Ramla av vilda hästar, bli trampad, ramla i trappor. När det är inget för ett sant självskadproffs.....

Haft en släng av städ damp så dammsugit och torkat några golv. Samt försökt få några fönster fina med hjälp av Ajax fönsterputs. Tvättat en maskin.
Bytt på fåglarna och solat en liten stund med.
Men mulnade och blåser nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 582
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar