Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu börjar jag hitta mitt vardagsrumsgolv. Eller snarare, det börjar se ut som ett vardagsrum och inte ett bombnedslag. La ett snabbt öga på Tradera också, för att se om mina gamla Nemi och Elvis tidningar kan inbringa nån krona, men verkar fattigt med det, så dom får nog åka iväg till Pingstkyrkan på lördag.

En tanke, måste man ha kuddar i soffan när dom bara ligger i ena hörnet? Klart jag vet att man inte måste, men känns märkligt att peta in dom i nån garderob och inte ha nån...

Ja då så får du ju visa upp vilka betyg som krävs och vad han måste göra för att komma dit.
Det är f.ö. riktigt bra yrkesval.
Särskilt elektriker.

Elektriker valet är det jag tycker är det bästa alternativet för hans del. Där kan till och med jag hjälpa till med att hitta en lämplig plats att göra praktik på eftersom jag arbetat i den branschen och haft med olika företag att göra och känner flertalet arbetsledare på div företag. Sedan kan nog även hans pappa som arbetar som det hjälpa till med en lämplig plats som garanterat ger ett framtida jobb :D

En tanke, måste man ha kuddar i soffan när dom bara ligger i ena hörnet? Klart jag vet att man inte måste, men känns märkligt att peta in dom i nån garderob och inte ha nån...

Min soffa har mängder av kuddar på sig, sitter aldrig i den!? Har ju sängen i samma rum så jag lägger mig och tittar på TV istället för att sitta i soffan :angel:

Jag har ont i rumpan! :arghh: Först kändes det som sendrag i vä skinka, men stretch har inte hjälpt och nu känns det mer som ichias. Igen. Har stoppat i min lite diklofenak och ligger på spikmatta i sängen. :heart Endorfiner! :heart Vill ju inte behöva gå omkring som om jag bajsat på mig imorgon :angel: tur att bilen jag ska köra till Bromma är automat :D

Min soffa har mängder av kuddar på sig, sitter aldrig i den!? Har ju sängen i samma rum så jag lägger mig och tittar på TV istället för att sitta i soffan :angel:
Jag har ju då bara en etta med sovalkov och jag ser faktiskt inte tvn från sängen, så sitter alltid i samma soffhörn så den delen med divanen är typ helt oanvänd :p Har bara en 3 sits så blir ju att sitta i samma hörn hela tiden och kuddarna är i andra hörnet.. N tar nog och gömmer dom i skåpet ändå! Är bara 3 st så inte så många. Då kommer dessutom mina söta gosedjur som sitter på armstödet fram lite mer :p Jag har sjukt flyt i klomaskiner på Liseberg, så brukar alltid bli ett par nya varje år, så dom hamnar på soffkanten :)

Vantar och vantar ... och vantar lite till. suck. Det kryper i kroppen. Jag far nog ta hundarna och ga nagra varv till pa lopbanan. lol

Nej nej, plocka disk ur diskmaskinen får mig att känna mig rik, så det är inte det minsta tråkigt.
Då så finns det ju tallrikar att äta på igen. Mat är gott.

Har en så liten diskmaskin (45 cm) och tanken är att den ska bytas ut till en 60 nån gång i framtiden.
Så den brukar inte bli så full innan den körs:p
Men diskmaskin är :bow:

Vantar och vantar ... och vantar lite till. suck. Det kryper i kroppen. Jag far nog ta hundarna och ga nagra varv till pa lopbanan. lol

Hahaha läste bara vantar och vantar... undrade vad du yrslade om och om du hade problem med att para ihop dom, sedan kom jag på att du ju alltid skriver utan Å Ä Ö

Jag är nog skadad av dessa parningar av strumpor :rofl:

Nu har exet skickat mig ett argt meddelande för att jag har skickat honom papper för skilsmässan.

Enligt honom skulle detta inte göras på sex månader :crazy: När vi pratade om papper var det huset vi skulle vänta med i sex månader och skilsmässo papperna sa han att han kunde skriva på när som helst.

Det är ju tur att våra dialoger fungerar ungefär lika bra som de gör i vanliga fall, där han hittar på egna konversationer ungefär. Liksom utfall jag tvivlade på varför jag inte orkar med det här.

Tittar på Luleå- Rögle och förfasas över hur illa Luleå spelar..... Tvätten hoppar säkert in i garderoberna själv av ren utråkning!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 301
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 114
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 185
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 736
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka