Kompromiss var ordet jag inte kunde komma ihag nar jag skrev inlagget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Satt dig ner med sonen och prata om saken. Nar ni bada ar sams och mar bra. Han mar inte heller bra av situationen ... lungt och sansat, fraga honom hur han tycker att ni ska losa problemet och LUGNT lyssna och jamka sa att ni bada kanner att ni har en vag att ga. Tonarssoner ar inte alltid latta att leva med De flesta vill kanna att de bestammer over sitt eget liv ... vilket de inte kan, men kan man fa en fungerande jamkning sa ar mycket vunnet.
Jag behöver verkligen göra ett ryck och städa här hemma ser ut som fan rent ut sagt... dessutom får jag karlbesök imorgon kväll så vill ju det ska se hyggligt ut iaf
Jag behöver verkligen göra ett ryck och städa här hemma ser ut som fan rent ut sagt... dessutom får jag karlbesök imorgon kväll så vill ju det ska se hyggligt ut iaf
Jag får både karl och kvinnobesök så jag måste också göra ett ryck
Hur tänker du?Hemma med Alice och väntar på boendestödet. Resten av familjen sitter i ett plan någonstans över Atlanten...
Men, chefen bekräftade idag att jag helt klart ska stanna!
Förresten, är det någon här som kan reglerna för öppettider på förskolan?
Men du hade väl öl som piggade upp städningen? Jag har bara ett halvt glas vin kvar i flaskan sen helgen. Som dessutom stått framme sen i lördags så det lär verkligen vara rumstempererat får nog ta en energiboost som var med i testagram å se om den funkarJag får både karl och kvinnobesök så jag måste också göra ett ryck
Min förskola har öppet 7:30-17 och jag skulle egentligen behöva lämna senast 7. Funderar på om jag måste byta förskola eller om den befintliga har skyldighet att erbjuda öppettider inom vissa tider?Hur tänker du?
Behöver du förskola utöver de öppettider som finns?
Då brukar det vara nattis som tar över.
Rör det sig om en kvart eller så brukar det oftast lösa sig med en dialog med förskolan
Min förskola har öppet 7:30-17 och jag skulle egentligen behöva lämna senast 7. Funderar på om jag måste byta förskola eller om den befintliga har skyldighet att erbjuda öppettider inom vissa tider?
Jo det är så jag gör nu, men i den här branschen händer 75% på morgonen. Imorgon ska tre lass kök ut direkt och en bil + släp vill tömmas 6:30 och jag kommer först 7:40 tidigast. Det som sätter små käppar i anställningshjulet tyvärr.Du kan inte droppa in lite senare på praktiken då? Om du förklarar läget?
Jo det är så jag gör nu, men i den här branschen händer 75% på morgonen. Imorgon ska tre lass kök ut direkt och en bil + släp vill tömmas 6:30 och jag kommer först 7:40 tidigast. Det som sätter små käppar i anställningshjulet tyvärr.
I och med att det är en privat förskola (eller tänker jag fel? ) så har du väldigt svårt att säga något om tiderna, på en kommunal förskola så är de skyldiga att öppna kl 06, åtminstone i min kommun. Det kan skilja sig en del mellan kommunerna också..Min förskola har öppet 7:30-17 och jag skulle egentligen behöva lämna senast 7. Funderar på om jag måste byta förskola eller om den befintliga har skyldighet att erbjuda öppettider inom vissa tider?
Min förskola har öppet 7:30-17 och jag skulle egentligen behöva lämna senast 7. Funderar på om jag måste byta förskola eller om den befintliga har skyldighet att erbjuda öppettider inom vissa tider?
Mm men de har tryckt på att det ska vara snällt och förlåtande, att det här egentligen bara är träning inför uppsatsskrivande på "riktigt" osv...