Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har exet skickat mig ett argt meddelande för att jag har skickat honom papper för skilsmässan.

Enligt honom skulle detta inte göras på sex månader :crazy: När vi pratade om papper var det huset vi skulle vänta med i sex månader och skilsmässo papperna sa han att han kunde skriva på när som helst.

Det är ju tur att våra dialoger fungerar ungefär lika bra som de gör i vanliga fall, där han hittar på egna konversationer ungefär. Liksom utfall jag tvivlade på varför jag inte orkar med det här.

Ge inte upp!

Nu har jag blivit vän på fb med tjejen som är intresserad av att köpa Max så att hon kan titta på alla bilder och filmer. Nervöst!
Håll tummarna för att hon vill köpa min lilla snygging!!!

Efter en timme på spikmattans kan jag röra mig lite bättre, och iaf stå rakt :up: det här instabila bäckenet är banne mig drygt att leva med ibalnd. Vet ni vad som gjorde att jag fick ont idag? Jag satt, på en ekonomisk kontorsstol! :banghead::banghead::banghead:

@Marita73 jag håller tummar och tår! :up:

Här hemma är det förvånansvärt städat nu! Okej, jag har staplat lite på brudkista å så, men en del ska iväg på lördag till loppisen, och knapparna är kvar på golv & på locket på min stora platsback :angel: sopat av golvet i vardagsrum hall å toa, nu är det bara köket som ser ut som hej kom å hjälp mig. Men, det får bli imorgon eller efter kvällsmaten.. Nu måste jag äta nått. hungrar ihjäl!

Just nu är jag så trött att jag tänkte gå och lägga mig, måste jag blocka honom över helgen för att slippa arga meddelande gör jag det med. Jag behöver lite lugn och ro i några dagar.

Vet inte riktigt varför han helt plötsligt blir så extrem, vad tror han att jag gör här liksom :confused: Jag är så slut att det faktum att jag har råd att ha ett eget rum gör att jag mest håller mig där och gör ingenting typ.

Självklart skulle jag kunna ha sex hejvilt också.......eller inte. För det första skulle det betyda att jag behövde prata med någon :rofl: Eller ens vilja gå göra sådana grejer.

Just nu är jag så trött att jag tänkte gå och lägga mig, måste jag blocka honom över helgen för att slippa arga meddelande gör jag det med. Jag behöver lite lugn och ro i några dagar.

Vet inte riktigt varför han helt plötsligt blir så extrem, vad tror han att jag gör här liksom :confused: Jag är så slut att det faktum att jag har råd att ha ett eget rum gör att jag mest håller mig där och gör ingenting typ.

Självklart skulle jag kunna ha sex hejvilt också.......eller inte. För det första skulle det betyda att jag behövde prata med någon :rofl: Eller ens vilja gå göra sådana grejer.

Måste man prata för att göra sånt? Du gör rätt i att blocka honom! Jag har så svårt för människor som inte lyssnar.

Jag är rak och ärlig som person och har kort stubin och blir till slut elak! Jag hatar att bli elak men i vissa situationer bryr jag mig inte....

Jag förklarade förresten ovanstående grejer som vi hade diskuterat, och sa att jag helt ok med att skicka in om en stämning istället med automatisk sex månaders väntetid. Men tydligen måste jag vänta på ett e-mail. O_o Vet inte riktigt om jag ska sova, chansen är väl att det är svårt att göra det om det är riktigt argt email.

Måste man prata för att göra sånt? Du gör rätt i att blocka honom! Jag har så svårt för människor som inte lyssnar.

Jag är rak och ärlig som person och har kort stubin och blir till slut elak! Jag hatar att bli elak men i vissa situationer bryr jag mig inte....

Jag har redan tyckt att jag varit elak, men jag har inte dragit fram det ordentliga än. En vän har bett mig göra en lista så att jag har den att gå efter om det behövs, så att jag kan stödja mig på den om jag behöver det. Ibland kör man ju tyvärr "duktigt flicka" syndromet och tycker att "det var kanske inte så farligt". Nej precis, jag lever ju fortfarande liksom :meh:

Jag förklarade förresten ovanstående grejer som vi hade diskuterat, och sa att jag helt ok med att skicka in om en stämning istället med automatisk sex månaders väntetid. Men tydligen måste jag vänta på ett e-mail. O_o Vet inte riktigt om jag ska sova, chansen är väl att det är svårt att göra det om det är riktigt argt email.

Karlar!!! I mitt ex värld var det bara han som ville separera? Han glömde tydligen bort alla timmar som vi ägnade åt att diskutera det hela och att vi var överens om att det var det bästa för oss båda?

Och där tog jag mig äntligen tiden att lägga in en bild på hemsidan där det står fast frakt 59 kr, fraktfritt över 400 kr och 1-3 dagars leveranstid... "inte haft tid" med det, tog typ 2 min O_o:banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 605
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 062
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 364
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 575
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka