athena_arabians
Trådstartare
Ska ut och sanera trappen... mina mördare hade just ihjäl en fågel där 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Står vid chipshyllan och funderat vad jag är sugen på.
Det gick inte så bra med Max idagHan slängde av mig när jag var på väg av så nu har jag ännu mer ont. Dessutom såg stallägaren att han slängde iväg ett bakben mot mitt huvud. Jag har bestämt mig för att sälja honom för helt ärligt pallar jag inte med mer skador nu. Tråkigt som fan då han är världens mysigaste häst i övrigt...
Det är för tidigt
Det är för tidigt![]()
Jag slängde ett öga i kylen på kvantum när jag var där nyss om dom hade fått in det
Jag slängde ett öga i kylen på kvantum när jag var där nyss om dom hade fått in detdet hade dom inte.
Så tråkigt! Vet du varför han gör såhär?
Jag har ingen aning, ett par minuter innan satt jag upp och av på en nöjd och avslappnad häst. Det är som att han bara låser sig och måste ur situationen till vilket pris som helst.
Bara för att äta, inte bakaDu planerade väl inte att köpa pepparkaksdeg?!![]()
![]()
![]()
Blir han liksom blockerad av stress?
Bara för att äta, inte baka![]()
Jag vet faktiskt inte. Helt plötsligt blir han högrest, hård som sten och sen exploderar han. Det är så tråkigt
Fort som fan går det också, mellan ett steg och ett annat. Ibland, som idag, precis när jag kommit upp.