athena_arabians
Trådstartare
Skål!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De gångerna jag blivit avkastad har jag inte hunnit röra tygeln ens. Idag var det som sagt när jag var på väg av honom. Sadeln är inte optimal men är kollad.
Översta! Sen in i hiss eller diss med dig
De gångerna jag blivit avkastad har jag inte hunnit röra tygeln ens. Idag var det som sagt när jag var på väg av honom. Sadeln är inte optimal men är kollad.
Vi borde bokat in en vindejt hos dig!Som vanligt bara skrot på tv ikväll, och jag har ingen lust att sätta mig i soffan och dra igång en film. Underhåller ni mig ikväll?
Som vanligt bara skrot på tv ikväll, och jag har ingen lust att sätta mig i soffan och dra igång en film. Underhåller ni mig ikväll?
Det borde vi verkligen! Men det kan vi gärna göra om du har tid där i krokarna runt din flytt för då är mormor borta två veckor. Jag gissar att jag kommer vara redo att gå upp i atomer nån gång där vid första helgen i novemberVi borde bokat in en vindejt hos dig!
Hade jag haft vin och inte redan myst ner mig i min soffa så hade jag våldgästat!
Askasst faktiskt. Och jag har fortfarande inte lagt in nå filmer/serier på USB så jag kan titta på sovrumstvn. Dumt.Helgerna har kass TV så jag kommer se på inspelade serier och hänga här
Det borde vi verkligen! Men det kan vi gärna göra om du har tid där i krokarna runt din flytt för då är mormor borta två veckor. Jag gissar att jag kommer vara redo att gå upp i atomer nån gång där vid första helgen i november
Askasst faktiskt. Och jag har fortfarande inte lagt in nå filmer/serier på USB så jag kan titta på sovrumstvn. Dumt.
Jag ska kolla vilka datum som hon är borta!Hahaha, jag har tid de flesta helger om jag inte åkt hemhem. Åker visserligen kanske hemhem veckan efter flytten, men ja.
Jag har orkat slå på en film och ska försöka sticka lite också, annars sitter jag här på buke jag!
Men du, var det inte han som inte var inriden? Kan ni inte gått för fort fram?Jag har ingen aning, ett par minuter innan satt jag upp och av på en nöjd och avslappnad häst. Det är som att han bara låser sig och måste ur situationen till vilket pris som helst.
Har bara med små skärmar och jag försöker hålla mig från att streama greys innan premiären på onsdagAnvänd laptop/surfplatta? Men det är iofs inte alls samma sak som TV.
Har bara med små skärmar och jag försöker hålla mig från att streama greys innan premiären på onsdag
Men åh! Har såklart inte den men har sett Grease tillräckligt många ggr för att se den i minnet ändåInte helt hundra då nej. Men om du har TV4Film kan du se Grease klockan 21
Men åh! Har såklart inte den men har sett Grease tillräckligt många ggr för att se den i minnet ändå