Jag håller med Vill jag se nått hämtar jag hem det (har inte netflix heller) eller kollar på playkanalerna nån gång då och då. Så skönt att slippa allt skit på tvVad skönt det är att inte ha tv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med Vill jag se nått hämtar jag hem det (har inte netflix heller) eller kollar på playkanalerna nån gång då och då. Så skönt att slippa allt skit på tvVad skönt det är att inte ha tv
Nä, bara com hems grund, 1-12, barn/kunskap, SVT24 och tlc.Visst har du inte CMore-kanalerna?
Och inte har man några tider att passa heller. Det enda jobbiga är det mobila internet, går ju inte att streama med hög kvalitéJag håller med Vill jag se nått hämtar jag hem det (har inte netflix heller) eller kollar på playkanalerna nån gång då och då. Så skönt att slippa allt skit på tv
Nä, bara com hems grund, 1-12, barn/kunskap, SVT24 och tlc.
Kollar på nåt halvkasst med Brad Pitt. Funderar på att sova istället, är såpass uttråkadSom jag mindes då. Tyvärr har jag inga bra tips då
Kollar på nåt halvkasst med Brad Pitt. Funderar på att sova istället, är såpass uttråkad
Det kan jag hålla med om! inte för jag bryr mig så mycket om kvaliten, det jag tar hem på 200-300 mb funkar helt okej, dock lite jobbigt att GB man har tillgängligt minskar väldigt fort när man har 4- 5 serier att kolla på med nya avsnitt varje vecka...Och inte har man några tider att passa heller. Det enda jobbiga är det mobila internet, går ju inte att streama med hög kvalité
Nä nån baseballfilm, Moneyball.Oceans Eleven?
Nä nån baseballfilm, Moneyball.
Har bara med små skärmar och jag försöker hålla mig från att streama greys innan premiären på onsdag
Jag tyckte den smakade en aning pepparkaka....Speculoos alltså. Jag ska utföra uppdraget under kvällen
Jag tyckte den smakade en aning pepparkaka....
Gränsfall, tror jag...Hmm, räknas det isf som förbjudet före advent?
Gränsfall, tror jag...