Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag håller med :p Vill jag se nått hämtar jag hem det (har inte netflix heller) eller kollar på playkanalerna nån gång då och då. Så skönt att slippa allt skit på tv :p
Och inte har man några tider att passa heller. Det enda jobbiga är det mobila internet, går ju inte att streama med hög kvalité :arghh:

Och inte har man några tider att passa heller. Det enda jobbiga är det mobila internet, går ju inte att streama med hög kvalité :arghh:
Det kan jag hålla med om! inte för jag bryr mig så mycket om kvaliten, det jag tar hem på 200-300 mb funkar helt okej, dock lite jobbigt att GB man har tillgängligt minskar väldigt fort när man har 4- 5 serier att kolla på med nya avsnitt varje vecka...

Fick köra lite snabbstäd här hemma, fick sms från min hyresvärd som ville kolla om han kan få visa lägenheten imorgon kl 10. Och eftersom jag gärna vill slippa mina 3 mån uppsägning så säger jag inte nej! :D

Behöver plocka ett par saker till men orkar faktiskt inte göra alltför mycket... Hej lat! :o

Läst ut en bok, "vid regnbågens slut" av Nora Roberts, tyvärr en av de sämre hon skrivit. Dags att ta sig en dusch och sen sova.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 614
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 065
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 368
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 577
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka