Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Matat alla djur. Städat två av djurens gemensamma toalåda. Rastat ett djur runt kvarteret. Tittar lite slött på en massa djurs akvarium som borde fixas lite med.

Gjort smörgås och te till mig själv. Väljer mellan att morgontitta på fantastiska QI på tuben, eller på ett avsnitt av nyupptäckta "Ms Fisher" på netflix.

Matat alla djur. Städat två av djurens gemensamma toalåda. Rastat ett djur runt kvarteret. Tittar lite slött på en massa djurs akvarium som borde fixas lite med.

Gjort smörgås och te till mig själv. Väljer mellan att morgontitta på fantastiska QI på tuben, eller på ett avsnitt av nyupptäckta "Ms Fisher" på netflix.
Jag röstar på QI, XL versionerna... :D

Varit ute med hunden , matat djuren så nu går jag och sover en stund till.
Måste elda lite sen men nu kryper jag ner i värmen under täcket.
Har ju en hund som värmer mig med.
Katten föredrar elementet i badrummet just nu

Nu har vi släppt ut hästarna, de bråkade lite men det verkade relativt lugnt ändå. Så det här kommer nog bli bra framöver. Bästa är att den nya hästen inte har skor. Så hoppas på det bästa att de finner lugnet snart. :)

Tyckte jag också, var första gången jag såg min tant trava mot den nya och tala om för denne att hon är högre i rang. Så hoppas att han är sådan att han ger sig när han inser att hon är högre än honom. Var lite bråk mellan honom och de andra valackerna då de är nästintill likvärdiga i rang och då vill de klättra.

sitter på jobbat och måttligt irriterad över att jag inte kan komma hem då jag slutar. Pga det hade blivit fel i planeringen och jag trodde jag skulle jobba till 14. Det går dessutom inga bussar idag:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
996
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 618
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 068
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 382
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar