Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar närma oss lund. Är hungrig så får nog bli emporia först, och äta lunch där å kolla in den där butiken Zing. Och desigual om dom har nå rea :p sen triangeln efter det.

Känns som jag i te kommit igång med dan. Men jag njuter..
Har i alla fall tvättat två maskiner och lyssnat på musik. Ska ta en promenad nu och städa lite i förrådet.

Lyssnar på huliganen som är förkrossad för att han inte får plöja med pappa (eller ploga som han säger, jag blir galen på att han säger fel)
Saken är att pappan i detta nu är på väg in för att dricka kaffe och att de kan plöja efteråt men det köper inte herrn :banghead:

Men har köpt en ben and jerrys (jäkla dig @LadyCovergirl ) så sitter och vänter på kvällen.

Jag hatar emporia. Jag går alltid vilse. Och att hitta den där butiken Zing var ju sju resor till helvetet när den inte ens fanns med på info kartan. Och hela malmö är här känns det som. Iaf, på tredje våningen hittade jag den. Efter 30-40 min snurrande... nu ska jag äta för dyr pizza till lunch och kollar in ben & Jerry's för att kanske köps en bägare el strut glass till efterrätt. Sen försöka ta sig till triangeln.

Lyssnar på huliganen som är förkrossad för att han inte får plöja med pappa (eller ploga som han säger, jag blir galen på att han säger fel)
Saken är att pappan i detta nu är på väg in för att dricka kaffe och att de kan plöja efteråt men det köper inte herrn :banghead:

Men har köpt en ben and jerrys (jäkla dig @LadyCovergirl ) så sitter och vänter på kvällen.
Jag råkade också köpa b&j nyss. Allt är ditt fel @LadyCovergirl! :mad: :devil:

Sitter med kaffekoppen och forsoker att inte somna om vid matbordet. Jag vaknade 4 am och behovde ga pa toa och kunde inte somna om ... Nu nar det ar dags att borja dagen, vid 7 ar jag redo att somna om.:banghead:

Varit och hämtat svägerskans hund, skönt med promenad avstånd! :D De är och roar sig i storstan i kväll så jag lovade att ta hem deras hund på efm och låta hennes vara hos oss till framåt kvällen då jag ska ta hem henne och ge henne kvällsmat. Så nu har vi gått en timme, hundarna, jag och dottern! :up:

Eftersom så många drar upp B&J här i tråden blir jag också sjukt sugen. Men inte nödvändigtvis på just B&J... Men något gottigt vill jag nog ha till resten av dagen/ikväll...

Frågan är bara vad?

Har kollat på universitetets symfony orkester och druckit vin i botaniska trädgården, sedan kollat på indisk dans och försökt dricka vin. Jävlats med vännen för att det har tagit slut med flickvännen och han redan har andra tjejer som tvingar med honom på dans shower (inte jag alltså, utan någon som var med i i showen).

Det är faktist helt ok att ingen vet om att jag egentligen är singel än, håller det gärna så ett bra tag till :)

Nu är det dags för downtown abbey och lite sömn innan jag måste vara uppe för att möta min handledares taxi så vi kan ta oss till en presentation (jobb intervju egentligen) på Nanyang i morgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 023
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 646
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 074
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 389
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar