Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför Kåvepenin? Kunde hon inte fått amoxicillin istället?Altandäcket är klart. Till våren ska jag slipa det och sen antingen såpa eller olja det.
Nu äter dottern den nygjorda köttfärssåsen och om en stund ska vi bråka om hennes Kåvepenin![]()
Varför Kåvepenin? Kunde hon inte fått amoxicillin istället?
den har jag missat! när jag bodde hemma (och hade tvKnarkar NCIS New Orleans sedan ett par dagar (jäkligt bra serie) och upplyste särbon om att vi måste besöka New Orleans någon gångDe har säkert någon vapenmässa där så särbon kan gå
så kan jag titta på sevärdheterna under tiden
![]()
Sitter och har ångest för att gå till jobbet för första gången i mitt liv.
Mmm, den smakar frukt.Absolut ingen aning. Hon var hos läkaren (sprucken trumhinna) tillsammans med sin pappa. Smakar den andra sorten mindre illa?
För en dryg vecka sedan så blev en på jobbet uppsagd och gick på dagen så vi fick omboka alla hennes patienter som var inbokade ca 3 veckor framåt i tiden. Mycket pyssel och många tider som egentligen inte finns blev dessa patienter inbokade på. Det gör såklart att vi som jobbar får mycket mer att göra och när 2 st (vi är bara 4 st på jobbet)inte är så hjälpsamma blir jag och en till extra drabbade.Så tråkigt att läsa! Vad är det som ger dig ångest?
Vad jobbigtFör en dryg vecka sedan så blev en på jobbet uppsagd och gick på dagen så vi fick omboka alla hennes patienter som var inbokade ca 3 veckor framåt i tiden. Mycket pyssel och många tider som egentligen inte finns blev dessa patienter inbokade på. Det gör såklart att vi som jobbar får mycket mer att göra och när 2 st (vi är bara 4 st på jobbet)inte är så hjälpsamma blir jag och en till extra drabbade.
Men vi löste det. Alla patienter fick nya tider och ingen har behövt vänta jättemycket längre.
Idag fik jag sms från en annan på jobbet att hennes mamma ligger i koma så hon kommer inte till jobbet så hennes patienter måste också bokas om. Till tider som verkligen inte finns eftersom vi redan har extra patienter från hon som slutade. Och vi inte hur länge hon blir borta heller.