Godmorgon! nu har jag äntligen pallrat mig upp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är sååååå kul att ha barn!Sovit som en kratta i natt, med en dotter som sovit bredvid mig och varit sur och grinat men vägrar säga vad det är! Blir sedan väckt tidigt imorse av att dottern ska ha på sig sin Elsaklänning samt ha håret flätat
eller hurPlus att man med gott samvete kan slå sig ner i soffan och säga - jag diskar. Och det är sant!
Jag somnar typ i soffan varje kväll... Och vaknar mitt i natten.. FörvirradVaknade nyss upp i värsta kaoset. Alltså hade jag haft barn hade nån kommit och omhändertagit dem här och nu!
Föreställ er följande:
Alla lampor tända, tv:n på, datorn på och diskberget från middagen visar helt sanslösa proportioner.
På golvet ligger hunden uppochner, rör mig vidare in i vardagsrummet där mannen också ligger typ uppochner med en katt på magen. Resten av katterna ligger nerbäddade i varsin klädhög.
Knarkare? Alkoholister? Rövare?
Nä, två helt vanliga svennebananer som jobbat lite för mycket och inte riktigt orkat ända fram
Min sitter på golvet i hallen, iklädd pyjamas och blåsandes i en visselpipa. Jag försöker komma hemifrån med henne. Det går sådär...Det är sååååå kul att ha barn!
Min grinade någon timme och krävde sen pasta och inlagda rödbetor till frukost
Jag somnar typ i soffan varje kväll... Och vaknar mitt i natten.. Förvirrad
På tåget mot Malmö. Läser fredagens metro och ser att en ny butik som heter Zing har öppet at i emporia, massa samlargrejer å sånt tjafs från spel å serier om jag fattat det rätt. Perfekt för att hitta nått åt brorsan i julklapp! Tänkte på det när jag gick till tåget "kanske borde beställa hem en yoshi eller nått åt Rickard ". Han är spelnörd
I annonsen står det "figures, clothing, apparel, board games, posters, trading Carls, loot" och bilder på pokemon gosedjur, figurer med stora huvuden och spelAha! Jag såg reklam för butiken Zing men i just den reklamen stod minsann inget om vad de saluförde. Nu vet jag, tack!