Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade nyss upp i värsta kaoset. Alltså hade jag haft barn hade nån kommit och omhändertagit dem här och nu!
Föreställ er följande:
Alla lampor tända, tv:n på, datorn på och diskberget från middagen visar helt sanslösa proportioner.
På golvet ligger hunden uppochner, rör mig vidare in i vardagsrummet där mannen också ligger typ uppochner med en katt på magen. Resten av katterna ligger nerbäddade i varsin klädhög.
Knarkare? Alkoholister? Rövare?
Nä, två helt vanliga svennebananer som jobbat lite för mycket och inte riktigt orkat ända fram :D
Jag somnar typ i soffan varje kväll... Och vaknar mitt i natten.. Förvirrad

Utsläpp och stall klart. Frukost och slösurf klart. Nu trädgård och gräva ner 6 rosor och några buskar jag råkade få med mig hem från plantskolan igår. Kunde liksom inte motstå när det var halva priset. Blev ett gäng tulpanlökar också. Drömmer om hur fin min trädgård kommer vara om 10 år eller nått. Startade med en lerig åker så det går sakta framåt, alldeles för sakta

Vinkat av finast syrran med man, de fick med sig en resesäng och några bärsjalar hem åtminstone. :D Härligt att få sitta och prata en hel helg om allt och inget! :heart Stora barnet är på sin skola som har öppet hus idag, vi var en sväng där på fm och kikade eftersom det var åt rätt håll för syrran och det yngre barnet har brutit ner min motståndskraft och fått köpa sig ett tv-spel som jag egentligen skulle vilja säga nej till men hans argument vara bättre än mina. :cautious: Jäkla unge till att läsa på och argumentera :love:

Slog sönder en glasburk i badrummet igår. Nu sitter jag och kollar på skärvorna o h funderar om jag orkar plocka upp dom...
Det måste vara något fel på mig, alltså..

På tåget mot Malmö. Läser fredagens metro och ser att en ny butik som heter Zing har öppet at i emporia, massa samlargrejer å sånt tjafs från spel å serier om jag fattat det rätt. Perfekt för att hitta nått åt brorsan i julklapp! Tänkte på det när jag gick till tåget "kanske borde beställa hem en yoshi eller nått åt Rickard ". Han är spelnörd :rofl:

På tåget mot Malmö. Läser fredagens metro och ser att en ny butik som heter Zing har öppet at i emporia, massa samlargrejer å sånt tjafs från spel å serier om jag fattat det rätt. Perfekt för att hitta nått åt brorsan i julklapp! Tänkte på det när jag gick till tåget "kanske borde beställa hem en yoshi eller nått åt Rickard ". Han är spelnörd :rofl:

Aha! Jag såg reklam för butiken Zing men i just den reklamen stod minsann inget om vad de saluförde. Nu vet jag, tack! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 023
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 646
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 074
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 389
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Saker som underlättar livet
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror