Funderar på om jag ska köra en sväng med någon sorts trallrengöring följt av ytterligare en avspolning med högtryckstvätten. Svåra frågor minsann!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste tallrengöring och undrade varför di skulle rengöra tallarna?Funderar på om jag ska köra en sväng med någon sorts trallrengöring följt av ytterligare en avspolning med högtryckstvätten. Svåra frågor minsann!
Ja det är nog inte bra. Speciellt inte som födelsedagsfirande.Jag tror att @Barret blir ledsen av att hamna under högtryckstvätten
Ja det är nog inte bra. Speciellt inte som födelsedagsfirande.
Ja det skulle jag nog säga.Rentav lite ofint att få som present
Men det är gott.Jag är singel, bor i en storstad och det är lördagskväll. Vad jag gör? Sitter ensam hemma och äter leverpastejmackor....
För lite vin.. Doktorns diagnos..Känns som att jag håller på att bli dödssjuk.
Jag är aldrig sjuk... jag är aldrig sjuk.
Googlar spa och sånt skit
Jag duschade faktiskt idag så jag tror nog att jag vänligt men bestämt avstår...Jag läste tallrengöring och undrade varför di skulle rengöra tallarna?
Kanske stackars @Barret ?
Jo, lite blir man ju. Det går så hårt åt mina fina barr... Fast iofs blir barken väldigt slät och fin. En högtryckspeeling någon gång per år är kanske inte helt fel ändå...Jag tror att @Barret blir ledsen av att hamna under högtryckstvätten
Jo, lite blir man ju. Det går så hårt åt mina fina barr... Fast iofs blir barken väldigt slät och fin. En högtryckspeeling någon gång per år är kanske inte helt fel ändå...
diskmaskin diskmaskin diskmaskinVaknade nyss upp i värsta kaoset. Alltså hade jag haft barn hade nån kommit och omhändertagit dem här och nu!
Föreställ er följande:
Alla lampor tända, tv:n på, datorn på och diskberget från middagen visar helt sanslösa proportioner.
På golvet ligger hunden uppochner, rör mig vidare in i vardagsrummet där mannen också ligger typ uppochner med en katt på magen. Resten av katterna ligger nerbäddade i varsin klädhög.
Knarkare? Alkoholister? Rövare?
Nä, två helt vanliga svennebananer som jobbat lite för mycket och inte riktigt orkat ända fram