Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ska köra en sväng med någon sorts trallrengöring följt av ytterligare en avspolning med högtryckstvätten. Svåra frågor minsann!

Känns som att jag håller på att bli dödssjuk.
Jag är aldrig sjuk... jag är aldrig sjuk.
Googlar spa och sånt skit

Jag läste tallrengöring och undrade varför di skulle rengöra tallarna?
Kanske stackars @Barret ?
Jag duschade faktiskt idag så jag tror nog att jag vänligt men bestämt avstår...

Jag tror att @Barret blir ledsen av att hamna under högtryckstvätten :o
Jo, lite blir man ju. Det går så hårt åt mina fina barr... Fast iofs blir barken väldigt slät och fin. En högtryckspeeling någon gång per år är kanske inte helt fel ändå...

Vaknade nyss upp i värsta kaoset. Alltså hade jag haft barn hade nån kommit och omhändertagit dem här och nu!
Föreställ er följande:
Alla lampor tända, tv:n på, datorn på och diskberget från middagen visar helt sanslösa proportioner.
På golvet ligger hunden uppochner, rör mig vidare in i vardagsrummet där mannen också ligger typ uppochner med en katt på magen. Resten av katterna ligger nerbäddade i varsin klädhög.
Knarkare? Alkoholister? Rövare?
Nä, två helt vanliga svennebananer som jobbat lite för mycket och inte riktigt orkat ända fram :D

Nu är jag utvilad men ändå trött, knepigt nog. Snart ska vi släppa ut hästarna. Ska bli spännande att se hur min tant reagerar med den nya valacken.

Vaknade nyss upp i värsta kaoset. Alltså hade jag haft barn hade nån kommit och omhändertagit dem här och nu!
Föreställ er följande:
Alla lampor tända, tv:n på, datorn på och diskberget från middagen visar helt sanslösa proportioner.
På golvet ligger hunden uppochner, rör mig vidare in i vardagsrummet där mannen också ligger typ uppochner med en katt på magen. Resten av katterna ligger nerbäddade i varsin klädhög.
Knarkare? Alkoholister? Rövare?
Nä, två helt vanliga svennebananer som jobbat lite för mycket och inte riktigt orkat ända fram :D
diskmaskin diskmaskin diskmaskin :banana::banana::banana:

Allt känns OÄNDLIGT mycket mer välstädat när disken är borta.
Plus att man med gott samvete kan slå sig ner i soffan och säga - jag diskar. Och det är sant!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
996
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 618
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 068
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 382
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar