athena_arabians
Trådstartare
Heter den Tunatutten? Eller bara smeknamn?
Lokalhumor fast man undrar ju vad arkitekten tänkte... Googla Kupolen i Borlänge så får du se
Åker man dit från Falun passerar man Venusberget också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heter den Tunatutten? Eller bara smeknamn?
Hehe... Humor att jag pratade om SMEKnamn också...Lokalhumor fast man undrar ju vad arkitekten tänkte... Googla Kupolen i Borlänge så får du se
Ja panduro är kul..Åhhhhhhhhhhhhh *avis*........
Haha venusberget har jag aldrig hört talas om Tvungen att googla Och jag förstår helt klart vad dom menarLokalhumor fast man undrar ju vad arkitekten tänkte... Googla Kupolen i Borlänge så får du se
Har du vart i Panduros outlet i Ullared? Annars kan jag rekommendera detJa panduro är kul..
Tyvärr rätt dyrt..
Haha venusberget har jag aldrig hört talas om Tvungen att googla Och jag förstår helt klart vad dom menar
Japp.. Det gör det.,Min lyckokaka:
Tror ni det betyder att jag blir anställd snart?
Men fy *kram till dig* Tur i oturen det inte gick ännu värre...Det gick inte så bra med Max idag Han slängde av mig när jag var på väg av så nu har jag ännu mer ont. Dessutom såg stallägaren att han slängde iväg ett bakben mot mitt huvud. Jag har bestämt mig för att sälja honom för helt ärligt pallar jag inte med mer skador nu. Tråkigt som fan då han är världens mysigaste häst i övrigt...
Det gick inte så bra med Max idag Han slängde av mig när jag var på väg av så nu har jag ännu mer ont. Dessutom såg stallägaren att han slängde iväg ett bakben mot mitt huvud. Jag har bestämt mig för att sälja honom för helt ärligt pallar jag inte med mer skador nu. Tråkigt som fan då han är världens mysigaste häst i övrigt...
Det gick inte så bra med Max idag Han slängde av mig när jag var på väg av så nu har jag ännu mer ont. Dessutom såg stallägaren att han slängde iväg ett bakben mot mitt huvud. Jag har bestämt mig för att sälja honom för helt ärligt pallar jag inte med mer skador nu. Tråkigt som fan då han är världens mysigaste häst i övrigt...
Usch det lät ju inget vidare!
Var det han som var en nordsvensk?
Oj så tråkigt...Det gick inte så bra med Max idag Han slängde av mig när jag var på väg av så nu har jag ännu mer ont. Dessutom såg stallägaren att han slängde iväg ett bakben mot mitt huvud. Jag har bestämt mig för att sälja honom för helt ärligt pallar jag inte med mer skador nu. Tråkigt som fan då han är världens mysigaste häst i övrigt...
Oj så tråkigt...
Men samtidigt så kan du ju inte ha det.,,
Har det alltid varit så eller har det kommit? Jag menar- han har inte ont eller är rädd eller nåt? Om det är en trevlig häst i övrigt..?
Mina Svärisar har sommarstuga i pungmakarboLokalhumor fast man undrar ju vad arkitekten tänkte... Googla Kupolen i Borlänge så får du se
Ok ja jag tycker du resonerar sunt. Det ska vara roligt och man ska inte bli skadadJag har bara haft honom i sex månader. Han besiktigades på klinik då och för någon månad sen hade jag ut en equiterapeut. Jag tror inte att han har ont någonstans däremot verkar han ha sina hjärnspöken att brottas med. Det går inte att spänna honom för vagn.
Det är jättetråkigt men jag känner att min hälsa måste gå först den här gången. Han behöver komma till någon som orkar och vill kämpa sig genom det "jobbiga". Jag har ridit honom lite, han är superkänslig för skänkel och vikthjälper. Gjorde nästan en bakdelsvändning andra gången jag satt på honom, med lång tygel. När han kommer förbi det här kommer han bli en suverän ridhäst, det tror jag verkligen!
Vet EXAKT hur det känns. Jag har en rackare här hemma som jag inte rider. Kommer antagligen aldrig göra det heller. Hälsan går först, jag är så trött på att ha ont och har inte råd att ligga hemma med brutna kroppsdelar.Jag har bara haft honom i sex månader. Han besiktigades på klinik då och för någon månad sen hade jag ut en equiterapeut. Jag tror inte att han har ont någonstans däremot verkar han ha sina hjärnspöken att brottas med. Det går inte att spänna honom för vagn.
Det är jättetråkigt men jag känner att min hälsa måste gå först den här gången. Han behöver komma till någon som orkar och vill kämpa sig genom det "jobbiga". Jag har ridit honom lite, han är superkänslig för skänkel och vikthjälper. Gjorde nästan en bakdelsvändning andra gången jag satt på honom, med lång tygel. När han kommer förbi det här kommer han bli en suverän ridhäst, det tror jag verkligen!