Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har klippt hästen nu på förmiddagen, gick sjukt dåligt. :mad:

Kom på när jag var klar att jag hade använt de gamla oslipade skären, så det var inte så konstigt. :grin:

Hästen ute i hagen igen. Dags att mocka. Och fundera ut lunch :wtf: varför måste man äta? Det är ju så tråkigt när man är själv.

Den här snuvan är inte kul alltså... :meh:
Hade några saker inplanerade denna helg juh - måste ut och kolla till passen, vill gärna hinna måla lite panelvirke och kanske börja sätta väggarna på carporten...
Men sitter här fortfarande med en kopp te...:crazy::meh: tungt nu :(

Fan vad glad man blir när man öppnar jobbmailen på helgen... eller inte :wtf: orkade inte öppna igår så gjorde det nu.

GIVETVIS är det en halvkris som jag måste gå igenom filer för att hjälpa till att fixa. Den ene som sköter sådant här fick veta det vid månadsskiftet, den andre den 5:e... jag fick som sagt mailet igår och det måste skickas in senast den 13:e och de andra två vill hinna kolla igenom det :meh:

HALLÅ, insåg ingen att det faktiskt är en helg däremellan?! :mad:

/mvh officiellt sur

Jag skulle behöva ta mig ner till Malmö och Slöjd-detaljer för att köpa lite mer grillfoder (till grytlapparna). Men tråkigt att åka bara för det... Men pallar inte beställa, det var ju 60 spänn i frakt och när man har busskort man använt typ 2 gånger den här månaden (kostar 840 kr) så känns det som jag hellre utnyttjar det... Men pallar jag åka till Malmö en lördag em? O_o

Jag skulle behöva ta mig ner till Malmö och Slöjd-detaljer för att köpa lite mer grillfoder (till grytlapparna). Men tråkigt att åka bara för det... Men pallar inte beställa, det var ju 60 spänn i frakt och när man har busskort man använt typ 2 gånger den här månaden (kostar 840 kr) så känns det som jag hellre utnyttjar det... Men pallar jag åka till Malmö en lördag em? O_o

Det låter roligare än det jag håller på med... :wtf: det är blä att gå igenom en massa filer...

Och där sprang jag i onödan :devil: hade jag inte fått rött på två av tre rödljus och dessutom en segskalle som tyckte 40 i stället för 50 var bra hade jag hunnit :banghead: hade typ 50 meter kvar att springa när tåget körde :banghead:

Den förra tråden blev visst lite överfull :D så jag startar en ny. Jag ska precis till att bege mig till en halvt närbelägen stad och besöka handelsemporierna Norra Backa och Tunatutten. Det är inget jag ser fram emot men det måste göras. Hör ni inget mer ifrån mig idag har jag gått vilse på IKEA.
Heter den Tunatutten? Eller bara smeknamn?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 605
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 060
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 364
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 575
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka