Har fixat en väldigt enkel dipsås genom att pressa vitlök i gräddfil. Nu ska den bara gotta sig lite i kylen innan jag dukar fram gottigheterna
(Och eftersom jag är jag så ser jag på fotboll
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här ska vi iväg på hundtävlingar. Sambon ska göra ett prov med unghunden och det är lite nervöst om det ska bli godkänt. Krävs ett godkänt för att få klartecken att få börja tävla hunden. Nästa chans att göra provet är i november.Vad har ni för planer i helgen?
Fyller år nästa vecka men ingen som firar.
Får äta tårta ensam.
Undrar vad man ska hitta på nästa år när man fyller jämnt..
Lämna landet kanske
Har vunnit två aktioner på Tradera ikväll med lite fynd till bebisen
Och nu funderar jag på hur lunginflammation känns
Det gör ont att andas bak i ryggen![]()
Såg på talkshowen som leds av en norrman tidigare ikväll. Ebba Witt-Brattström var med. Hon sa att hon var ädelfeminist. Har det med särarts- respektive likhetsfeminism att göra? Jag blev lite förvånad över hennes sätt.
Det kan vara att du suttit lite krokigt också. Jag får så av kontorsjobb pga dålig hållning. Tror jag har tbc typ jämt! Men icket (än så länge iaf...)!
Vad har ni för planer i helgen?
Jag kände mig otroligt dissad på min 40-årsdag men har bestämt att ge igen med råge och vara extremt upptagen på alla andras födelsedagar hädanefter.Fyller år nästa vecka men ingen som firar.
Får äta tårta ensam.
Undrar vad man ska hitta på nästa år när man fyller jämnt..
Lämna landet kanske