Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter programmet måste jag orka slå in paket för imorgon blir min lilla tjej stor och fyller hela 7 år :love:

Dessvärre är jag sjuk och har legat däckad i två dygn nu :wtf:
Vill vara frisk tills imorgon så jag kan fira henne ordentligt och äta tårta :arghh: :d

Hjälper bästisen med hennes Personliga brev. Helgen kommer bestå av dotterns och ena hundens sökkurs på brukshundsklubben, dottern och ponnyns hoppträning, middag hos närmsta familjen, mocka hage, mopedtour samt lassa halm, men annars är det lugnt :cool:

Vad har ni för planer i helgen?

Imorgon förmiddag ska jag och min fantastiska granne röja i min trädgård, bl.a. spola altandäcket med högtryckstvätt. Därefter ska jag till stallet och fixa det vanliga samt rida ut en sväng. På eftermiddagen ska jag till stan och fixa fransarna. Planerar dessutom att handla mat och baka en chokladganachepaj med saltkolasås.

På söndag planerar jag sovmorgon :love: Stallet även då givetvis och någon gång under dagen ska jag dessutom hämta hem dottern.
Helt enkelt en lugn och trevlig helg :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 582
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 058
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 331
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 575
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka