Snurrfian
Moderator
Mm det skulle kunna vara det... Men jag måste skjutsa iväg BARNET på efm så jag tror inte att det är så bra idé och testa om det går bättre med lite vin...Då är det för lite vin....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mm det skulle kunna vara det... Men jag måste skjutsa iväg BARNET på efm så jag tror inte att det är så bra idé och testa om det går bättre med lite vin...Då är det för lite vin....
Jag tänker vara blå tills alla ha slutat ha samma avatarer!Btw @Snurrfian så kan du börja andas nu - du ser så blå ut i ansiktet
eller håller du på att förvandlas till en smurf...
Det bästa är att det verkar fungera! Nu är det bara den där motsträviga @athena_arabians kvar som ska byta!Jag tänker vara blå tills alla ha slutat ha samma avatarer!
Du är dum..Det bästa är att det verkar fungera! Nu är det bara den där motsträviga @athena_arabians kvar som ska byta!
Skrattar lite åt att jag idag köpte 3st ben & jerry till mig själv Två av favoritsorten, för det var extrapris på dem, sedan fick jag syn på en ny sort som jag inte visste att fanns. Pratade häromdagen med en vän om hur den perfekta glassen vore, suckade åt att den inte fanns och nu fick jag syn på den!
Förväntningarna är skyhöga nu.
Åhhhhhhhhhhhhh *avis*........Shoppat pyssel på Panduro.
Åh, vi satt i lunchrummet på jobbet och studerade de nya glassarna Får väl ta mig till Hemmakväll för Willys har nog inte fått in de nya sorterna än. (Himla synd för Willys har ett utmärkt pris på B&J-glassen. Hemmakvälls pris är inte lika utmärkt.)
Kan berätta att den sorten jag köpte är ungefär universums godaste glass. Alltså, ÅH vad bra den var Jag har utan tvekan en ny favorit nu.