Min lyckokaka:
Tror ni det betyder att jag blir anställd snart?Gynnsamma stjärnor!
Större inflytande och mer oberoende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror ni det betyder att jag blir anställd snart?Gynnsamma stjärnor!
Större inflytande och mer oberoende.
Kram!! heartEftersom jag har absolut ingen annan att fråga, är det någon som vet en advokat eller vart man kan fråga om skilsmässa som a) involverar en utländsk part, Svarande som antagligen inte vill ha skilsmässa och bor i Sverige b) kärande som är Svensk men registrerad som utflyttad?
Det vill säga om jag behöver, så skulle det vara trevligt om jag vet vart en advokat finns som kan hantera de specifika problemen i vårt fall.
Kramar är också ok, för jag har en känsla av att konversationen i morgon kommer att bestå av att motparten inte kommer att förstå att det här kommer att hända.
Jag vet ingen tyvärr men skickar en bamsekram!Eftersom jag har absolut ingen annan att fråga, är det någon som vet en advokat eller vart man kan fråga om skilsmässa som a) involverar en utländsk part, Svarande som antagligen inte vill ha skilsmässa och bor i Sverige b) kärande som är Svensk men registrerad som utflyttad?
Det vill säga om jag behöver, så skulle det vara trevligt om jag vet vart en advokat finns som kan hantera de specifika problemen i vårt fall.
Kramar är också ok, för jag har en känsla av att konversationen i morgon kommer att bestå av att motparten inte kommer att förstå att det här kommer att hända.
Kram - och kan rekommendera mat, champagne och feta cigarrerEftersom jag har absolut ingen annan att fråga, är det någon som vet en advokat eller vart man kan fråga om skilsmässa som a) involverar en utländsk part, Svarande som antagligen inte vill ha skilsmässa och bor i Sverige b) kärande som är Svensk men registrerad som utflyttad?
Var sa du att du bodde?jag har massa vin hemma. En låda vitt i lylen, en flaska Rosé i kylen och fyra flaskor rött på spiselkransen, om nån undrar alltså...
Eftersom jag har absolut ingen annan att fråga, är det någon som vet en advokat eller vart man kan fråga om skilsmässa som a) involverar en utländsk part, Svarande som antagligen inte vill ha skilsmässa och bor i Sverige b) kärande som är Svensk men registrerad som utflyttad?
Kommer du att vara bosatt i Sverige under processen? Är giftermålet registrerat i Sverige?
Advokater hittar du här. Du kan söka på t.ex. skilsmässa. En del advokater har ett fritt första samtal på runt 15 minuter.
Och du, kram och lycka till!
Giftermålet är registrerat i Sverige, den ena parten (jag) kommer att vara bosatt utomlands under processen.
Nä nu känns det sådär ensamt igen. Ujujuj.
Alla vi är ju härNä nu känns det sådär ensamt igen. Ujujuj.