Det var min första tanke också!Hahaha...vet att det hänt mig någon gång och då har min första tanke varit "Shit...har jag skrivit något dumt och retat upp folk"
Vet inte varför jag tänkte så egentligen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var min första tanke också!Hahaha...vet att det hänt mig någon gång och då har min första tanke varit "Shit...har jag skrivit något dumt och retat upp folk"
Skulle inte förvåna mig om den gör!
Skål @athena_arabiansNu ska jag pysa en cider och ev en till om jag känner för det. Because I'm worth it...
Alkohol är bra mot och för alltJag har feber och snörvlar och orkar inte göra mer än att sitta vid datorn och tv:n. Jag hinner INTE vara sjuk nu. Hjälper det med alkohol? Rödvin? Champagne (som jag egentligen sparat till min födelsedag)? Vitlök har jag redan ätit
Alkohol är bra mot och för allt
Jag tar mitt andra glas rödvin och skålar för dig! Försöker andas alkoholångor söderut (är det väl?)
Jag har feber och snörvlar och orkar inte göra mer än att sitta vid datorn och tv:n. Jag hinner INTE vara sjuk nu. Hjälper det med alkohol? Rödvin? Champagne (som jag egentligen sparat till min födelsedag)? Vitlök har jag redan ätit
Cognac för i helvete!Rödvinet, synd att slösa fina bubblor på en förkylning Du har ingen glögg? Det är perfekt att mota förkylningar med. Single malt är alltid bra också
Är det för sent att börja rödvina nu?Rödvinet, synd att slösa fina bubblor på en förkylning Du har ingen glögg? Det är perfekt att mota förkylningar med. Single malt är alltid bra också
Sorry men cognac ärCognac för i helvete!
var finns bilden? Jag vill oxå seJag fick en chock idag när jag kom hem, 18 notiser på buke, så många har jag aldrig haft tidigare.
Visade sig vara många av er som gillade min bild på min tokiga tant till häst.
Alltid kul när man kan dela med sig av något roligt.
Varnar för att den är sorglig. Jag gick på den och det var barn i salongen som grät.Insidan ut, verkar rolig för alla åldrar. Sonen ville väl egentligen se alfons men han får offra sig