Lite groggy efter nattens halvkassa sömn. Dels drömt om en blommig sked och sen har jag vart Jane bond. Vid tre tiden vaknade jag av att jag drömde om en sked? Höll på å tjafsa med någon om den här skeden, vet inte om jag skulle köpa eller sälja den... sen drömde jag världens James Bond dröm, jag skulle flyga nånstans, å en kvinna var med som kupan å vi skulle stoppa nån ond snubbe. Vi hamnade på första klass, som var små säten högst upp i ett pytte litet probellerplan. Vi mellanlandade på nån liten håla, sen kom Kim il jung eller vad Kinas diktator heter på planet, och tackade för att vi skulle bli deras nya slavar typ samtidigt som planet lyfter. Jag lyckas skjuta han å en till med nån fjantig pistol som lät som en knallpulver pistol. Sen störtade vi i nått ställe där det var massa snö men vi överlevde å så hittade vi ett sjysst ställe mitt i skogen som var som ett palats....
Drömtydning Tack!
För övrigt sitter jag som vanligt på tåget till skolan. Funderar om jag ska följa på AW med klassen eller ej. Jag har ju då 1.5 timme med tåg hem så kan inte direkt hem å lämna väskan med dator å böcker... å jag blir åksjuk att åka tåg hem om jag dricker för mycket