Har just sat I mig en burger...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg bara sista minuterna så ska nog se om det finns på play.@stjarnhimmel : var det bra? Såg för sent att min mamma smsat att det var 'program om hästar på tv'.
Xperia z? Jag har funderat på o köpa en sån där vattentät men läste att den har tunn glasbaksida som lätt spricker. (Varför tillverkar de ömtåliga telefoner egentligen? Korkat ju).Funderar på om jag ska lämna in telefonen med sprucken baksida (nope, inte tappad...) till Telenor eller direkt till Sony.
Jag fick ju en sån som jobbtele. Ska skaffa bra skal asap! Visst, den är snygg, men den är hal som attan!Xperia z? Jag har funderat på o köpa en sån där vattentät men läste att den har tunn glasbaksida som lätt spricker. (Varför tillverkar de ömtåliga telefoner egentligen? Korkat ju).
Kör nog vidare med min gamla SonyEricsson från 2009 som åkt i golvet säkert 10 ggr utan en skråma...iofs brukar batteriet åka ur då men det är bara att sätta i det igen och starta telefonen.![]()
Japp, z3 compact. Jag har inte ens tappat skiten, den har spruckit ändå!Xperia z? Jag har funderat på o köpa en sån där vattentät men läste att den har tunn glasbaksida som lätt spricker. (Varför tillverkar de ömtåliga telefoner egentligen? Korkat ju).
Kör nog vidare med min gamla SonyEricsson från 2009 som åkt i golvet säkert 10 ggr utan en skråma...iofs brukar batteriet åka ur då men det är bara att sätta i det igen och starta telefonen.![]()
Har varit supereffektiv (eller lätt manisk, det beror på hur man ser det) idag och hunnit löpträna, jobba, tvätta en hel fasad på huset och motionera två hästar.
Nu ska jag nog satsa på lite sömn tror jag.
Meningslöst med en snygg telefon man måste ha skal på.Jag fick ju en sån som jobbtele. Ska skaffa bra skal asap! Visst, den är snygg, men den är hal som attan!
@Ninnurur : Hoppas de får bukt med den dumma tanden snart.
Jag har dragit på tandläkarbesök nu i typ ett år, borde ta itu med det. Men det är ju så himla dyrt.Alla eländiga mediciner sabbar ju tänderna.
Tittar på Law and Order: UK tillsammans med dottern och tar det lite lugnt ikväll.![]()
Jopp, men med tanke på vad jag gör om dagarna så vill jag inte chansa...Meningslöst med en snygg telefon man måste ha skal på.![]()