Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade du nytt boende?
Berätta!
Eller så har du skrivit men jag missat!
Jag vågar inte ropa hej förrän pappren är klara :angel: vilket är om några dagar men ja, jag har hittat en liten stuga på en hästgård som jag blivit lovad att hyra. Jag får ta med mig alla djuren inklusive hästarna dit :) inflytt blir i månadsskiftet .
Så jag är riktigt glad :D Känns väldigt skönt! :bow:
Fast det är gårdagens dejt som distraherar i dag :angel: :p

Jag vågar inte ropa hej förrän pappren är klara :angel: vilket är om några dagar men ja, jag har hittat en liten stuga på en hästgård som jag blivit lovad att hyra. Jag får ta med mig alla djuren inklusive hästarna dit :) inflytt blir i månadsskiftet .
Så jag är riktigt glad :D Känns väldigt skönt! :bow:
Fast det är gårdagens dejt som distraherar i dag :angel: :p
Heja!!:banana::banana::banana:

Skickar in skadeanmälan till försäkringsbolaget även om det känns meninglöst p.g.a att de är världssämst.

Och sörjer helhjärtat att jag missar Jamen ikväll :cry::cry::cry:
Skulle ha varit där nuuu ju!!
Med bästa instruktören, bästa gänget, massor av energi och en timmes galet party!
Men nejnej. Här sitter jag...
Snyft.

@Ninnurur : Hoppas de får bukt med den dumma tanden snart.
Jag har dragit på tandläkarbesök nu i typ ett år, borde ta itu med det. Men det är ju så himla dyrt.:crazy: Alla eländiga mediciner sabbar ju tänderna.

Tittar på Law and Order: UK tillsammans med dottern och tar det lite lugnt ikväll. :)

@Ninnurur : Hoppas de får bukt med den dumma tanden snart.
Jag har dragit på tandläkarbesök nu i typ ett år, borde ta itu med det. Men det är ju så himla dyrt.:crazy: Alla eländiga mediciner sabbar ju tänderna.

Tittar på Law and Order: UK tillsammans med dottern och tar det lite lugnt ikväll. :)
Snordyrt! Enda fördelen nu är att jag om en månad ska dit att göra klart förra rotfyllningen så det kommer komma upp i gränsen för att FK ska gå in och betala delar av allt.

@Flixon fick ett projekt ;) (Den stackaren fick också lyssna på fröken pratkvarn Mathilde :p )

11899774_10154062401306102_2471042151643302248_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
975
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka