Kraftdjur?Funderar på att gå till biblioteket här och se om de har några böcker om kraftdjur som jag kan låna![]()
![]()
Djur som äter kraftfoder?
Som ponnyn jag brukade rida förut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kraftdjur?Funderar på att gå till biblioteket här och se om de har några böcker om kraftdjur som jag kan låna![]()
![]()
Jag vågar inte ropa hej förrän pappren är klaraHittade du nytt boende?
Berätta!
Eller så har du skrivit men jag missat!
Packar ihop mig för att åka och leka med @LadyCovergirls hår![]()
Åh fy, hoppas du får ordning på det där snart!Har alldeles för ont med tanke på att jag tog piller för en halvtimme sen...![]()
Javisst.Kraftdjur?
Djur som äter kraftfoder?
Som ponnyn jag brukade rida förut
14:30 imorgon, tills dess får jag stå ut. Nu ser jag ut att ha ensidig påssjuka eller nåt, sjukt svullen!Åh fy, hoppas du får ordning på det där snart!
Var själv modig och tapper och ringde tandläkaren idag![]()
Heja!!Jag vågar inte ropa hej förrän pappren är klaravilket är om några dagar men ja, jag har hittat en liten stuga på en hästgård som jag blivit lovad att hyra. Jag får ta med mig alla djuren inklusive hästarna dit
inflytt blir i månadsskiftet .
Så jag är riktigt gladKänns väldigt skönt!
Fast det är gårdagens dejt som distraherar i dag![]()
![]()
Snordyrt! Enda fördelen nu är att jag om en månad ska dit att göra klart förra rotfyllningen så det kommer komma upp i gränsen för att FK ska gå in och betala delar av allt.@Ninnurur : Hoppas de får bukt med den dumma tanden snart.
Jag har dragit på tandläkarbesök nu i typ ett år, borde ta itu med det. Men det är ju så himla dyrt.Alla eländiga mediciner sabbar ju tänderna.
Tittar på Law and Order: UK tillsammans med dottern och tar det lite lugnt ikväll.![]()