Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lider med dig.Hemma igen och den lite ömma tanden som jag försökte ignorera har utvecklats til jävlig tandvärk, trots jämnt intag av paracetamol + diklofenak. Det lär bli att ringa tandis så snart de öppnar imorrn, femte rotfyllningen på g...![]()
Ibland inser man vissa saker om sig själv, som kanske inte är så trevligaJag blir oerhört arg och arslig om jag måste tapetsera
![]()
Det är sjukt att det ska vara så jävla dyrt att fixa tänderna! Mina började rasa för typ tio år sen för att jag inte hade råd att fixa dem, sen dess har det bara gått utförLider med dig.
Har precis insett att mina tänder flyttat sig så mycket på sistone att jag biter mig själv och råkar läspa emellanåt. Måste ta ut ca 4 fungerande tänder och sätta in en tandställning. Har hört summor runt 20-30.000.
Känns sinnessjukt att lägga dessa pengar då jag i övrigt har hela och fina tänder. Sniff.
men!?Som särbon dåhan har sagt att han kan hjälpa mig med det mesta i renoveringsväg men tapetsera, där går gränsen!
![]()
Är det tandläkaren som rekommenderat att ta de två? För de har en interaktion på B3-nivå enligt Sfinx interaktionstjänst:Hemma igen och den lite ömma tanden som jag försökte ignorera har utvecklats til jävlig tandvärk, trots jämnt intag av paracetamol + diklofenak. Det lär bli att ringa tandis så snart de öppnar imorrn, femte rotfyllningen på g...![]()
Nope, det är min egen blandning som är det enda som ger någon form av lindring av det som finns receptfritt. Men tandläkaren protesterade inte sist och farmaceuten när jag köpte nytt idag sa att de går bra att ta ihop.Är det tandläkaren som rekommenderat att ta de två? För de har en interaktion på B3-nivå enligt Sfinx interaktionstjänst:
"Medicinsk konsekvens
Kombinationen kan ibland öka risken för biverkningar såsom blödningar och njursvikt.
Rekommendation
Interaktionens kliniska betydelse är ännu ej fastställd."
Vet inte hur allvarligt det är, kanske större risk om man har lätt för att få blödningar eller har njurproblem.
Även jag har fått rekommendation att ta t.ex. panodil i kombination med diklofenak för effektivast lindring.Är det tandläkaren som rekommenderat att ta de två? För de har en interaktion på B3-nivå enligt Sfinx interaktionstjänst:
"Medicinsk konsekvens
Kombinationen kan ibland öka risken för biverkningar såsom blödningar och njursvikt.
Rekommendation
Interaktionens kliniska betydelse är ännu ej fastställd."
Vet inte hur allvarligt det är, kanske större risk om man har lätt för att få blödningar eller har njurproblem.
Välkommen hem till mig. Har en fondvägg i sonens rum som vi har dragit alla undanflykter som finns för att slippa sätta upp. Skämmigt för den är så liten och det är bara en rullemen!?
Det är ju kul ju!
Är underarbetet gjort?Välkommen hem till mig. Har en fondvägg i sonens rum som vi har dragit alla undanflykter som finns för att slippa sätta upp. Skämmigt för den är så liten och det är bara en rulle![]()
Det är ju det som är så skämmigt. Vi har gipsat, spacklat och slipat och även målat där elementet ska sitta. Rullen och alla prylar är framme. Finns inga ursäkter alls för att inte slänga upp den.Är underarbetet gjort?
ska den bara smällas upp och du har verktygen kan jag fundera på saken. under förutsättning att betalning i form av hundpussar fås.![]()