Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trots att jag vaknade före klockan så var jag sjukt trött. Dag nio i rad som jag går upp tidigt och ska jobba.
Nu cyklar jag och känner mig väl lite mindre trött. Men elva minuter kvar att cykla känns tungt.

Framme på praktiken med dator idag. Tänkte försöka få till mina snurrande tankar från gårdagen till ett smart exceldokument. Det kan ta ett tag med tanke på hur länge sen det var jag använde excel :D

Ska alldeles strax skjutsa dottern till nya skolan, sen ska vi fixa busskort och lite födelsedagspresenter till maken/pappa

Har du kollat att du kanske har fri tandvård pga medicinerna?
Jag har haft det förut, annars hade jag aldrig haft möjlighet att fixa så pass mycket som jag gjort :)
Men sen ändrade de kriterierna så när det var dags att förnya så kvalificerade jag mig inte tyvärr.
Men jag är väldigt tacksam att jag fick möjlighet att laga tänderna så pass mycket som jag gjort. Hade aldrig haft råd annars :)

[QUOTE="Flixon, post: 17093168, member: 81158"]Speciellt när telefonen spricker oavsett skal eller inte.[/QUOTE]
Säg inte så! Jag är livrädd för att jag ska ha sönder den här :nailbiting:
Det lär inte spela nån roll vad du gör, den går sönder pga nån inre spänning. Men det är kanske 10-20% som verkar ha det felet så du kan ju mycket väl slippa :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
975
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI