Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kuriren anlände äntligen med kilten (snävt om tid, vi åker i morgon till bröllopet har några väl valda ord om vad jag tycker om servicen med tanke på priset :mad:).

Nu har jag druckit kaffe, tänkte sluta känna mig arg, ledsen och deprimerad och åka till pappa och lacka skåpluckor istället.

Sitter utanför sonens nya skola och väntar. Han bytte skola inför 4:an eftersom jag flyttat och idag var första dagen. Vi har båda varit nervösa. Nu ska jag strax få höra hur det har gått. Hoppas han har haft en bra dag! :):heart

Sonen hämtad och han var lyrisk över första skoldagen. Tycker sin nya fröken är toppen (och söt :grin:) skolmaten var jättegod, han hade hängt med flera klasskompisar och två killar hade frågat om han ville bli deras nya kompis.
Mammahjärtat är lättat!

Nu ska vi fira med gofika och kaffe :)

Just nu varvar jag lite excelarbete med att drickaväldigt och räkna ner tiden tills det är dags att gå till tandläkaren!

Hoppas det gick bra hos tandis! :)
(jag brukar för övrigt göra tvärt om, räkna ner tiden tills jag är klar, det hjälper mig väldigt mycket i jobbiga situationer :) )

insåg just att jag har en "vän" jag måste ha extrem koll på nu...hon beter sig inte riktigt okej.

Hoppas det gick bra hos tandis! :)
(jag brukar för övrigt göra tvärt om, räkna ner tiden tills jag är klar, det hjälper mig väldigt mycket i jobbiga situationer :) )

insåg just att jag har en "vän" jag måste ha extrem koll på nu...hon beter sig inte riktigt okej.
Det gick bra, hon öppnade och tömde på var. Nu är jag bedövad ända upp till örat :D

För övrigt är denna tråd förvirrande lik vv-tråden. Eventuellt hade man ju kunnat nöja sig med en av dem.
Jag tycker ursprunget var stor skillnad, bra sådan. Vv-tråden är mer bloggliknande inlägg, typ verkligen Värdelöst Vetande :D Här är det vad man gör just nu, en typ av vv jag föredrar :)

Jag tycker ursprunget var stor skillnad, bra sådan. Vv-tråden är mer bloggliknande inlägg, typ verkligen Värdelöst Vetande :D Här är det vad man gör just nu, en typ av vv jag föredrar :)
Nja, jag håller inte med. Har tagit fel både en och sju gånger, samma människor, samma typ av inlägg...så näe jag förstår inte vitsen med två likadana. Men det är ju jag det, så jag ska försöka hålla isär dem och stanna i vv-tråden.

Sitter på altanen med sambon och tar ett glas rött.
Är glad över sonens första skoldag gått så bra.
Är glad över att min kära sambo är okej efter att ha krachat bilen igår när han väjde för ett rådjur.
Är glad över att det är 21 grader varmt ute.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
975
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI