Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Anlande till Arlanda i gar. Nu ar klockan 4 pa morgonen och jag kan inte sova. Forstass. Jetlag ar ett elande, men vart att vara har ett par veckor. :p

Kompisen som har hundarna berattade att Mandy ar helt okay ... "hon far ju mat har, sa hon ar lycklig" som Lisa sa.:angel: Men Diva ar "shellshocked" och vagrar ga av sin badd dar matte lamnade henne. Hon maste lockas av badden och ar allmant angslig igen. Lillgumman. Tur att hon ar hos den basta som finns och en av de fa jag litar pa att ta hand om min hund.
Hoppas du får trevliga veckor här. Du verkar iaf få tur med vädret till att börja med. Tidigare i sommar har det ju lämnat en hel del att önska.

Just nu är jag sjukt förvirrad och stressad pga

1. JAG ÄR TILLBAKA I STAN
2. Ingen känner igen mig pga att jag är så brun
3. Allt är kaos. Funderar på att skriva ihop en enkel pre-Fashionweek parlör: Om du (ful)-osar och du får svaret "visningen är tyvärr full men vi sätter upp dig på väntelistan och återkommer". Då är direktöversättningen: "vi kommer aldrig höra av oss och vi uppskattar också att du aldrig hör av dig igen. Hejdå"
4. Jag måste köpa vin

Har ett hallelujah moment! Inser att jag efter en vecka i skärgården droppat tre kilo!
Pga att jag var tvungen att hålla min packning lätt och blev tvungen att prioritera har jag levt på rödvin och avocado :angel:
(gissar iofs att en del är vätska iofs eftersom jag samtidigt grillat min kropp i solen)

Ligger och tycker synd om mig själv, har en viktig jobbintervju på fredag och har fått världens urrkigaste sommarförkylning. Jävla skit, jag har inte tid! :mad:

Har ju hämtat ut en ny mobil efter kraschat den förra, men jag var på bana 823 på Candycrush i den gamla, i den nya är jag på 168 och kommer inte vidare!:meh:
Funderar på att laga den gamla och använda hemma som spelmobil.

Just nu känner jag mig väldigt pank efter att ha betalat in dotterns ridskoleavgift för terminen som började idag. Kan även se fram emot att betala Mulles helårsförsäkring den här månaden. Tjoho, kul nästan jämt. :P

Just nu sitter jag med en kopp kaffe och försöker samla tankarna. Kom till praktiken och kastades direkt in i omlastning av gods som jag ville ha koll på. Hej och godmorgon typ :D :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
975
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Alternativ till försäkring
  • Rehabtid dragna tänder