Hoppas det blir bättre nu! Sånt där kan man ju bli helt galen av att ha ont av.Det gick bra, hon öppnade och tömde på var. Nu är jag bedövad ända upp till örat![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det blir bättre nu! Sånt där kan man ju bli helt galen av att ha ont av.Det gick bra, hon öppnade och tömde på var. Nu är jag bedövad ända upp till örat![]()
Det är mycket bättre! Fortfarande lite ömt och aningens svullen i tandköttet, men smärtan är bortaHoppas det blir bättre nu! Sånt där kan man ju bli helt galen av att ha ont av.
Hoppas du får trevliga veckor här. Du verkar iaf få tur med vädret till att börja med. Tidigare i sommar har det ju lämnat en hel del att önska.Anlande till Arlanda i gar. Nu ar klockan 4 pa morgonen och jag kan inte sova. Forstass. Jetlag ar ett elande, men vart att vara har ett par veckor.
Kompisen som har hundarna berattade att Mandy ar helt okay ... "hon far ju mat har, sa hon ar lycklig" som Lisa sa.Men Diva ar "shellshocked" och vagrar ga av sin badd dar matte lamnade henne. Hon maste lockas av badden och ar allmant angslig igen. Lillgumman. Tur att hon ar hos den basta som finns och en av de fa jag litar pa att ta hand om min hund.