Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite bildbevis från dagen :) Stort tack för hjälpen @Flixon ! :bow:

11889421_10154062492766102_5322820807636513438_n.jpg

11220791_10154062496416102_3445146993488091677_n.jpg

Funderar på om jag ska lämna in telefonen med sprucken baksida (nope, inte tappad...) till Telenor eller direkt till Sony.
Xperia z? Jag har funderat på o köpa en sån där vattentät men läste att den har tunn glasbaksida som lätt spricker. (Varför tillverkar de ömtåliga telefoner egentligen? Korkat ju).

Kör nog vidare med min gamla SonyEricsson från 2009 som åkt i golvet säkert 10 ggr utan en skråma...iofs brukar batteriet åka ur då men det är bara att sätta i det igen och starta telefonen. :rofl:

Har varit supereffektiv (eller lätt manisk, det beror på hur man ser det:p ) idag och hunnit löpträna, jobba, tvätta en hel fasad på huset och motionera två hästar.
Nu ska jag nog satsa på lite sömn tror jag.

Xperia z? Jag har funderat på o köpa en sån där vattentät men läste att den har tunn glasbaksida som lätt spricker. (Varför tillverkar de ömtåliga telefoner egentligen? Korkat ju).

Kör nog vidare med min gamla SonyEricsson från 2009 som åkt i golvet säkert 10 ggr utan en skråma...iofs brukar batteriet åka ur då men det är bara att sätta i det igen och starta telefonen. :rofl:
Jag fick ju en sån som jobbtele. Ska skaffa bra skal asap! Visst, den är snygg, men den är hal som attan!

Japp, z3 compact. Jag har inte ens tappat skiten, den har spruckit ändå! :confused: googlade och jag var långt ifrån ensam om fenomenet, så det ska bli intressant att se om de tar det på garantin...

Har varit supereffektiv (eller lätt manisk, det beror på hur man ser det:p ) idag och hunnit löpträna, jobba, tvätta en hel fasad på huset och motionera två hästar.
Nu ska jag nog satsa på lite sömn tror jag.

Jag var ruskigt effektivt vilsam idag.
Vilat.
Fått hjälp mot smärtan av en vänlig själ.
Släpade mig in i duschen och vidare till kaféet för kaffe och bulle (gissa om jag var värd det?? Jäpp!)
Gick till bibblan och lånade en bok
Till apoteket för att köpa Naproxen och Alvedon (just in case, även om jag vet att det faktiskt inte hjälper nämnvärt)
Sedan till ica för att köpa bröd och "smör". Blir till att leva på mackor och Modifast ett par dagar tills orken återvänder.
Skickade in skadeanmälan till f-bolaget
"pluggade" lite och hade samtidigt en väldigt intressant och speciell konversation på fb (att jag ens klarade av den kombinationen måste ses som ett smärre under, eller så var det just för att det var precis rätt person för att jag skulle klara det)
Sedan träffade jag exet en sväng och försökte reda ut och verkligen kunna be om ursäkt för eländet i lördags. Han förlät mig. Han är för snäll...

Imorgon ska jag göra ungefär ingenting heller. Läsa....läsa...läsa. Men kanske börja lirka av mig offerkoftan.

Åker tåg och väntar på attt klockan ska bli lite mer, har bestämt mig för att rida för nya instruktören i helgen och måste anmäla oss men det är lite tidigt ännu!

@Ninnurur : Hoppas de får bukt med den dumma tanden snart.
Jag har dragit på tandläkarbesök nu i typ ett år, borde ta itu med det. Men det är ju så himla dyrt.:crazy: Alla eländiga mediciner sabbar ju tänderna.

Tittar på Law and Order: UK tillsammans med dottern och tar det lite lugnt ikväll. :)

Har du kollat att du kanske har fri tandvård pga medicinerna?

Just nu försöker jag vakna. Har haft ont i natt och fick ta piller mitt i natten, det är snart dags för en ny dos. Men om 8 timmar sitter jag hos tandläkaren och slipper förhoppningsvis smärtan!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
976
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka