Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Jag umgicks med en av hans bästa kompisar ikväll. Hans kommentar? "Jag tror han är död. Alla viktiga människor verkar dö just nu."
Men vad är det för en konstig kommentar ?? Man säger väl inte bara så om sin bästa vän utan att gå vidare med det? Det börjar mer och mer låta som om det är ett "speciellt" gäng du umgås med...
Och jag tycker det verkar som att killen inte vill bli kontaktad, och att TS beteende börjar likna avancerad stalking.
Han lever. Och jag blev nyss dumpad över facebook. Seriöst, hur ska jag någonsin kunna lita på en kille igen? Jag hade nog svårt med det innan, men jag kände mig säker med honom och kände att jag kunde lita på honom. Och så gör han såhär.
Dagen innan han försvann frågade han om vi skulle gå på bio nån dag. När det blev vår skulle vi åka till hans hemstad och gå på vinprovning. Vi skulle gå på fotbollsmatcher i sommar. Och allt var hans idéer. Och så ändras allt över en natt, tydligen.
Jag är arg och ledsen och uppgiven. Jag orkar inte
Han lever. Och jag blev nyss dumpad över facebook. Seriöst, hur ska jag någonsin kunna lita på en kille igen? Jag hade nog svårt med det innan, men jag kände mig säker med honom och kände att jag kunde lita på honom. Och så gör han såhär.
Dagen innan han försvann frågade han om vi skulle gå på bio nån dag. När det blev vår skulle vi åka till hans hemstad och gå på vinprovning. Vi skulle gå på fotbollsmatcher i sommar. Och allt var hans idéer. Och så ändras allt över en natt, tydligen.
Jag är arg och ledsen och uppgiven. Jag orkar inte
Seriöst, hur ska jag någonsin kunna lita på en kille igen?
Oroa dig inte. Jag tror knappast att chansen är särskilt stor att du råkar på en sådan typ igen. One-of-a-kind...
Var har han varit den här tiden då? Eller har hans vänner bara spelat med?
Inget folk jag skulle vilja ha i min bekantskapskrets isåfall.
Men ursäkta! Han hade dessutom fått med sig hela sin bekantskapskrets och släkt på det hela?
Sjukt mysko lirare! Aldrig hört talas om tidigare, det är nog bara att skatta dig lycklig att du slipper honom
Nja, han skrev att han behövde en paus från allt och alla ett tag.