Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blåser friskt i Malmö.
Jag upptäckte dessutom imorse att jag inte skulle jobba på min avdelning och inte heller de tiderna jag trodde. Ganska liten skillnad tidsmässigt men helt annan placering. Nåja, jag är flexibel :p

Nu har jag varit på skolavslutning med barnen och tagit hem lunch så vi har firat lite hemma! Lite osams med en annan familj som visst tyckte att jag skulle minska ner mig till hälften så att de kunde få plats att sitta. :meh: "Mamma har rullator förstå du" jag orkade aldrig fråga vad de andra tre hade för problem eftersom de visst var tvungna att sitta de också. :sneaky:

Ute hos syrran. Så himlans trött. Men gjort en tredje tårtbotten nu. Bara tre kladdkakor kvar..

Lilltjejen sover iaf. Vill också vara en liten bebis och ha en självgungande sovgunga.

Äntligen landat hemma efter att ha farit runt typ halva stan känns det som...Men jo. Hämtat ut linser, ett ärende in på clas ohlson i centrum, sen till ytterkanten av stan för att handla trädgårdsblommor, mat på Citygross och så på apoteket följde tex en tub med hög solskyddsfaktor hem. Inte så värst högaktuellt just nu då det ju bara regnar sen en vecka tillbaka men då finns den....:p. Plockat in de viktigaste varorna och så nu lunch och kaffe innan jag packar in resten..

Oerhört!
Och varje vecka snor de också min kaffekopp och stoppar i diskmaskinen, så att jag får ta ur den därifrån när jag kommer 10 min efter att de har gått...

Samma problem här varje måndag, funderar på att gömma den i skrivbordslådan på fredag.
Speciellt nu när diskmaskinen är sönder
Svarar er båda ;) Det kan vara så att i avtalet med städbolaget står det att kaffekoppar ska plockas undan och ställas i diskmaskinen. Har haft ett par ställen där sånt skulle göras, men det hör till ovanligheterna. Så lättast att få ha den kvar är ju att säga till städaren att dom inte behöver ta just eran mugg ;) Vi är faktiskt inte farliga ;)

Efter att scrollat förbi en massa bilder så kom jag fram till att det var Roger Yves Bost jag sökte efter. Polen var nog inte ens med i OS i hästhoppnig?

En annan med spektakulär hoppsits är ju ja hur hans namn nu stavas men de brukade kalla hon mark van dyk för han dyker ju ned utmed hästens sida över hindren...O_o:rofl:

Här är vädret minst sagt skiftande,varmt o sol till ösregn på 10 sek o så tillbaka ,just nu regnar det.
Har sytt ny gardin till köket och 2 hunddynor.Vattnat alla växter i kuvösen o funderat på hur jag ska plantera om dom,igen..........

Alltså, hitta.se och eniro listar mig med ett helt annat telefonnummer än vad jag har :eek::confused: Ett hos telenor, och jag har 3, och jag har haft samma jäkla telefonnummer sen urminnes tider typ men det här numret är helt annorlunda. Hur tusan kan nått sånt hända?

Mår skumt. Fryser och svettas om vartannat. Ont överallt. Har fan inte tid att bli sjuk nu!!! :arghh:

Och 3 skickade mig vidare, tydligen var numret ett jag hade fått tillfälligt när jag flyttade över abonnemanget från Telia till dom :banghead::banghead: Har nu ändrat på hitta.se, men det tar några dagar innan det går igenom... På eniro måste jag kontakta kundservice och dom har dom bra öppetiderna 9-12 :turd: För ska jag ändra via nätet måste jag ringa eller få en sms kod till numret som står på mig nu, skitlätt när det inte "finns" typ :meh::arghh: Undra hur många kunder som kanske har velat ta kontakt med mig och försökt ringa, det är trots allt ett år sedan jag bytte till 3:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
276
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
583
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 37 38 39
Svar
772
· Visningar
30 868

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka