Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blixt o dunder är hemma hos digJag såg just en blixt i Åkersberga.
Men nu är det bara att tanka bilen, äta och åka hem.
Och min födelsedag också, icke att förglömma!Ibland undrar man över hur allt kan sammanfalla? 8 juli, två fester och en loppis och jag skulle vilja alla tre, men vet inte om jag kommer iväg på något av dem... 30 juni, tandläkartid i lilla staden och tid hos onkologen i stora staden, nästan samma tid...Jag har precis ombokat tandläkartiden, onkologen kändes viktigare!
![]()
Blixt o dunder är hemma hos dig
Fast då vet du ju att du hinner 3 stk 15 min pass på en timme utan att bli våta om ni skyndar in och ut mellan skurarnaTror bara det är du som är lat
![]()
Hoppsan jag fyllde visst badkaret lite för mycket, skvalpade ut lite när jag satte migSaltbad är riktigt najs när eksemen börjar bli jobbiga.
Jag orkar inte med mig själv
Tror ni inte att jag lyckades tvätta tankkortet?
![]()
har väldigt lätt för detAjdå, då är vi två av den typen...Men försök ändå att inte måla fan på väggen!.
Wow måste nog komma och titta en dag.Gammalt linjeställverk men nu går växlarna om med knappar. Signalerna sköts med K15![]()
Förlåt !Jag orkar inte med mig själv
Tror ni inte att jag lyckades tvätta tankkortet?
![]()
Det kunde ju inte du veta, du hade ju aldrig träffat mig innan!Jag fattade inte hur jobbigt det är för dig förra åretJag var mest förbannad på det sabla partytältet som tänkte sticka iväg
![]()
Det kunde ju inte du veta, du hade ju aldrig träffat mig innan!
Men jag fick ju vin sen så jag överlevde! Men du kan väl snälla försöka göra så att det inte åskar den här gången![]()
Försöker få tag på min hovslagare eftersom Annie har en lös baksko. Vill gärna få dit den ordentligt innan den åker av.
Ska göra mitt bästaOm inte annat vill jag gärna undvika att leka wet shirt contest (f-n vad jag var blöt!
)
![]()